Podle věstníku budou práce zahrnovat opravu trati a kolejového svršku, úpravy stanice Krejcárek v obou směrech a rekonstrukci mostu spojujícího Krejcárek s Palmovkou. Jde o spojitý nosník o celkové délce 455 metrů, který překonává železniční tratě i ulice.

V Praze by se letos podle dokumentu schváleného v březnu zastupiteli mělo konat řada dalších rekonstrukcí tramvajových tratí. Má jít mimo jiné o koleje na nábřeží Edvarda Beneše nebo na Rašínově nábřeží, v úseku od křižovatky Nuselské a Vladimírovy k obratišti u Vozovny Pankrác.

Tramvaj z Ohrady na Palmovku se podle informací DPP plánovala už za první republiky, ale se stavbou vlastní tratě se nakonec začalo v lednu 1989 a trvala necelé dva roky. Trať je první pražskou tratí vedenou samostatně a nikoliv po existujících komunikacích, fungovat začala v roce 1990. V současnosti jezdí přes Krejcárek tramvajové linky 1, 16, 10, 11, 25, 8, 14, 6, 7 a noční 93.