DPP vede areál jako zbytný majetek. Podle dokumentu schváleného radními loni podnik vydal do ostrahy 969 696 korun, další náklady 855 814 korun tvořila spotřeba energie a do oprav a údržby šlo 977 518 korun. Při spolupráci s městem by tyto peníze nemusel podnik vynakládat. „Jakým způsobem nám DPP areál propůjčí, bude ještě předmětem debat,” uvedl Scheinherr, který dodal: „Areál nechceme prodat, protože má vysokou kulturně-historickou a technickou hodnotu. Nyní bude zpracována studie využitelnosti.”
Materiál zabývající se využitím areálu, jehož hodnota by měla být 153,6 milionu korun, pro město vypracuje jeho příspěvková organizace Institut plánování a rozvoje (IPR). Hotov má být do konce letošního srpna. Řešeno bude také ekonomické fungování areálu, aby provoz nebyl ztrátový. IPR na studii bude spolupracovat mimo jiné s přilehlými městskými částmi.Při erotických show přivádí muže k orgasmu: „Ráda si hraju, ale muži ze mě mají strach,“ říká Terra (30)
Historická rarita
Orionka pochází z roku 1896. Její součástí je kromě třílodní haly bytový dům, v areálu jsou původní historické tramvajové koleje, které nechal položit František Křižík v roce 1897. Unikátní je i původní kolej v interiéru haly z roku 1897, kdy tento typ kolejnic nebyl nikde jinde v Praze v této podobě pro elektrické tramvaje normálního rozchodu použit. DPP v minulosti uvažoval o prodeji vozovny a rovněž se mluvilo o jejím využití pro muzeum MHD. K ani jednomu ale nedošlo.