Mall.cz čeká vánoční nákupy za dvě miliardy. Bajer zmínil rozdíly u dárků mužů a žen
Více než čtvrtina Čechů řeší vánoční dárky už v září. Tento fakt se stal pro nákupní galerii Mall.cz argumentem pro to, aby zahájili svou vánoční kampaň už teď. Někteří to mohou považovat za šílené, generální ředitel Mall Group Oldřich Bajer to ale vnímá jako ideální způsob, jak se vyhnout předvánočním stresům a užít si svátky tentokrát v pohodě.
„Snažíme se, aby to nebylo vtíravé s takovou tou typickou vánoční atmosférou: stromeček, sníh...,“ okomentoval netradičně brzy zahájenou vánoční kampaň Mall.cz jeho šéf. Jako ambasadorku si ve firmě vybrali kapřici. A to proto, že podobně jako mnoho lidí bojuje před svátky o život.
V Mall.cz letos počítají s tím, že by u nich lidé za dárky mohli nechat něco málo přes dvě miliardy. „Většinou se okolo Vánoc obrat zvyšuje na dvojnásobek nebo trojnásobek. Už tři měsíce se proto zabýváme přípravou, abychom všechny vánoční nakupovače zvládli obsloužit,“ vypočetl Bajer.
Podle průzkumu, který si Mall Group nechala zpracovat, obdarovávají ženy mnohem větší množství lidí než muži. „U žen se jedná o celé spektrum od oblečení po kávovary. U mužů, kteří to řeší hlavně v prosinci, se jedná hlavně o elektroniku. Čili žena nakupuje pomalu všechno, zatímco chlapi se orientují na typ dárku, který třeba stojí více peněz, ale rychleji to tím vyřeší,“ rozkryl vánoční preference zákazníků Bajer.
Vánoce - zoufalství. 3 měsíce a tři dny dopředu začínají první zoufalci cpát lidem cokoli, co vůbec nepotřebují, často za peníze které nemají. Před třiceti a více lety Vánoce začínaly s bronzovou nedělí, někdy i se sněhem a bylo to příjemné.