Čtvrtek 25. dubna 2024
Svátek slaví Marek, zítra Oto
Zataženo, déšť se sněhem 7°C
Nejčtenější
na Blesk.cz

Lidl prodává kopřivy v krabičce za 30 korun! Zákazníci kroutí hlavou

Obchodní řetězec Lidl do své nabídky zařadil kopřivy v plastové krabičce
Obchodní řetězec Lidl do své nabídky zařadil kopřivy v plastové krabičce  (Autor: Profimedia.cz)
Autor: chal - 
12. dubna 2019
16:07

Jeden z neznámějších supermarketů, které v Česku působí, do své nabídky zařadil produkt, nad kterým se mnoho zákazníků pozastavilo s pozvednutým obočím. Na pultech obchodů řetězce Lidl se objevila plastová krabička s 50 gramy kopřiv. Někteří zákazníci podivnou nabídku vyfotografovali a snímek umístili na sociální sítě. Zapařené kopřivy v plastové krabičce se po internetu začaly šířit jako lavina.

Obchodní řetězec Lidl do své nabídky v České republice zařadil kopřivy. Zákazníci si mohou koupit 50 gramů žahavé rostliny v plastové krabičce. Netradiční zboží nakupující zaujalo – bohužel pro Lidl ale většinou asi ne tak, jak obchod předpokládal.

Uživatele sociálních sítí nabídka mírně řečeno zaskočila. Pisatelé se v drtivé většině diví, proč by si měli kupovat zapařené kopřivy v plastu za 30 korun, když čerstvé kopřivy s trochou nadsázky rostou přímo před obchodem a každý si je může vzít zadarmo.

Lidé se také pozastavili nad vzhledem samotného balení na fotkách. Kopřivy na nich nevypadají zrovna čerstvě a jsou povadlé. „Kopřivy jsou zapařené. Zapařené byliny jsou vždy nevalné kvality, můžou u nich být pomnožené různé kvasinky, či může rostlina začít v uzavřené nádobě brzy začít hnít a zapáchat,“ napsal na facebook autor jedné z fotografií s tím, že zákazník koupí takového produktu jen podporuje zbytečnou tvorbu jednorázových plastů. S tím souhlasí i další uživatelé.

 

Jiní zase poukazují na to, že když se před lety na pultech obchodů objevila obyčejná voda v plastových lahvích pod názvem stolní voda, působilo to podobně bizarně jako kopřivy v krabičce. „No a jaký je to byznys,“ posteskla si Nela Ch.

Obchodní řetězec na sociálních sítích našel ale i zastání. „Proč se nad tím lidé pozastavují, jestli je poptávka od zákazníků, tak proč ne? Kdo má možnost, natrhá si sám, kdo nemá, koupí. I vodu lidé kupují a přitom nám teče z vodovodu,“ napsala Martina M. „Kde je poptávka, je i nabídka,“ říká Melina P.

fotik ( 15. dubna 2019 06:04 )

Ach ti Češi ! Opět se jim něco nelíbí , opět něco kritizují ! Jejich starosti bych chtěl mít !

montevideo ( 13. dubna 2019 12:28 )

Výkaly pracovníků Lidlu - 100% BIO

montevideo ( 13. dubna 2019 12:24 )

A proč tam běžíš? Ti normální zůstanou, kde jsou.

hafblaf ( 13. dubna 2019 11:56 )

Proč, ne, na našich mrtvolně upravených trávnicích mizí.

montevideo ( 13. dubna 2019 10:51 )

Když jsou lidé blbí, tak proč by toho vyčůraní obchodníci nevyužili? Pamatuji, jak se v Lidlu Čecháčci poprali kvůli hnusným crocsům. Tak proč ne kvůli kopřivám ?

Zobrazit celou diskusi