„Chválí jen za prachy.“ Třeštíková a šéf Rohlíku se chytli kvůli nákupu a malé panence
Netradiční přestřelka o velikosti dýně a vepřové panenky se o víkendu strhla mezi spisovatelkou Radkou Třeštíkovou a zakladatelem internetového supermarketu Rohlík.cz Tomášem Čuprem. Třeštíková si na sociální síti postěžovala, že její nákup nebyl úplně v pořádku, Čupr na to reagoval obviněním, že je to neférové a že „chválí jen za prachy“. Češi, kteří spor sledovali, se rozdělili na dva tábory.
Spisovatelka Radka Třeštíková, která má za manžela Tomáše Třeštíka, syna režisérky Heleny Třeštíkové, se dostala do sporu s obchodem Rohlík.cz a zakladatelem Tomášem Čuprem. Ten totiž veřejně komentoval její kritiku poté, co nebyla spokojená s masem, které jí obchod doručil. Na Instagramu vyfotila panenku s tím, že je menší, než si objednala. A konstatovala, že nemá z čeho uvařit večeři. V minulosti zase kritizovala, že jí obchod dovezl příliš malou dýni.
„Radka Třeštíková u nás nakupuje hodně, tedy je zřejmě spokojená zákaznice, nepochválí, protože poslední dobou chválí jen za prachy, ale vždycky nám za každou drobnou chybu umyje hlavu před desítkami tisíc svých followers. Klidně sprostě. Poradíte?“ Takto se v sobotu na Twitteru ptal Tomáš Čupr. Také spustil anketu, ve které se ptal, jak má se situací naložit.
Odstartoval tím lavinu komentářů, ve které se část lidí podivovala nad tím, proč takto veřejně „propírá“ jednoho konkrétního zákazníka, a ptali se, jestli to není v rozporu s ochranu osobních údajů. Část lidí se na stranu Čupra postavila a radila například to, aby pozval Třeštíkovou do skladu.
„Horší panenku jsem neviděla“
Samotná spisovatelka na sociálních sítích reagovala o několik hodin později, a to kritickým komentářem k Čuprovu chování. „Tomu říkám profesionální přístup, Rohlík jsem zkritizovala na svých instastories dvakrát, jednou za dýni velikosti pomeranče a jednou za panenku, protože horší panenku jsem neviděla, o dalších problémech s doručováním jsem se nezmínila, vlastně s nimi při online nákupech potravin tak nějak počítám a nedopouští se jich jen Rohlík, ale i jiné firmy, za kvalitu by ale měli všichni ručit, nebo ne?“ napsala na Facebooku.
Také se ohradila proti kritice, že v rámci svých sociálních sítí chválí produkty a služby jen za peníze. Podle ní je to prý z úst Čupra pokrytecké, když sám internetové influencery platí.
Část příznivců Třeštíkovou podpořila a odsoudila nevhodné chování zakladatele Rohlíku. Další lidé napsali, že je takové spory nezajímají a část lidí služby Rohlíku a přístup k zákazníkům vychválila. Tomáš Čupr po několika hodinách původní příspěvek smazal a reagoval takto: „Mě to hodně naučilo a chci se posunout dál. Díky všem za zpětnou!“
1/2 Cele vlakno o RT jsem smazal, protoze:
— Tomas Cupr (@tomcuprcz) 26. ledna 2019
- Me to hodne naucilo a chci se posunout dal. Diky vsem za zpetnou!
- At je RT jaka je, v @rohlikcz chceme poskytovat dokonalou sluzbu a tenhle typ zakaznika je vlastne ta meta. Ne vsichni zakaznici budou slusni a fer. Zlepsime to!
to je ale k un.