Sexuálně neutrální oblečení podle Céline Dion na trhu prostě chybělo. V reklamě na tyhle zajímavé, leč lehce morbidní, kousky, u nichž převládá černá, šedá a žlutá barva, si dokonce sama zahrála. Odehrává se na kojeneckém oddělení, kde je zpěvačka znechucena barevnými „stejnokroji“ novorozeňátek, a prostřednictvím kouzelných třpytek změní růžové a modré dupačky v černobílé hvězdičky a plusy, což jsou dominantní barvy a symboly její kolekce. Vzápětí je zatčena ostrahou, která hvězdě nevěří, že je tím, kým ve skutečnosti je. Reklama je to vtipná a velice povedená.

V kampani, která nabízí oblečení všem dětem od miminek až po teenagery, se pak důrazně opakuje, že móda by měla děti inspirovat, aby si svobodně našly svůj vlastní styl neovlivňovaný jakýmikoliv stereotypy. „Nechte děti zazářit. Všechno je možné a rovnocenné,“ zdůrazňuje Dion na Instagramu, kde propaguje svou kolekci, na které se podílela s celosvětovou značkou dětského oblečení NUNUNU. Se zakladatelkami značky Iris Adler a Tali Milchberg dala vzniknout řadě CELINUNUNU. Obě ženy, původně pocházející z Izraele, se snaží prosadit změnu v dětském oblékání již téměř deset let.

Oběma zakladatelkám údajně vadilo, že byl celý dětský svět přísně rozdělen na dvě poloviny, dívčí a chlapeckou. Modrou a růžovou. Fotbalovou a květinovou. Na princezny a kovboje. V obavách z emocionálního aspektu na naše nejmladší se rozhodly vytvořit ošacení v neutrálních barvách, které nebude nikomu na první pohled vnucovat nějaké asociace s jeho nositelem. Batole v dupačkách s lebkami přece může být stejně tak děvčátko jako chlapeček.

Sama Céline Dion patří mezi velké fanynky této značky. „Vždycky jsem milovala NUNUNU a to, co představují. Spolupráce s nimi podporuje dialog o rovnosti a možnostech, a je smysluplná,“ napsala na Twitter.

Fotogalerie
24 fotografií