Pražský magistrát sdílené dopravní prostředky podporuje a s jejich poskytovateli podepsal memorandum, ve kterém se firmy zavázaly zajistit dodržování legislativy. To se v případě koloběžek ukázalo jako problém, protože jejich uživatelé často jezdí po chodníku. Praha 2 kritizovala také to, že lidé koloběžky nechávají stát na chodnících, kde překážejí.

Firma v reakci na kritiku uvedla, že se bude snažit své klienty instruovat a poučit o pravidlech bezpečné jízdy. Společnost zároveň prostřednictvím aplikace, kterou se koloběžky zamykají a odemykají, zakázala jejich odstavení v druhé městské části. Provozní manažer společnosti Ondřej Široký dále v prohlášení uvedl, že společnost jedná s většinou městských částí, kde je služba dostupná.

Podle mluvčí Prahy 1 Veroniky Blažkové s touto městskou částí nikdo nejednal a o rozmístění elektrokoloběžek provozovatel neinformoval radnici ani městskou policii. Už to je podle ní porušení memoranda s magistrátem.

Podle končící rady první městské části koloběžky nesplňují podmínky pro provoz na komunikacích a jejich uživatelé nedodržují pravidla pro jízdu ani odstavování. Praha 1 proto požaduje, aby magistrát vymáhal podmínky memoranda, firma začala jednat s radnicí, městští strážníci uživatele lépe kontrolovali a společnost podobně jako v Praze 2 zakázala odstavení koloběžek na území první městské části.