Sony Mobile poklesly meziročně tržby téměř o třetinu, a to vinou nižších prodejů v regionech Evropy, Latinské Ameriky a Blízkého východu. Na prohloubení ztráty na 29,8 miliardy jenů (cca 6 miliard korun) se zčásti podílely jednorázové odpisy dlouhodobého majetku, ale velkou část zátěže nese právě pokles tržeb. Sony prodalo během července až září celosvětově pouze 1,6 milionu smartphonů, což je podle statistik portálu Xperiablog.net nejméně za celou dobu prodeje smartphonů pod značkou Sony a dokonce i dříve Sony Ericsson.

Mobilní divizi Sony tedy do budoucna rozhodně nečekají radostné časy. Na úrovni korporace se údajně hovoří o dalších škrtech a zefektivnění výroby, které by mělo proběhnout do roku 2020. Zda se Sony se smartphony stáhne z dalších trhů, není v tuto chvíli známo. Doposud působí globálně a činnost již začala omezovat na některých trzích Afriky a Blízkého východu.