„Projektová dokumentace ,se nezašantročila', jak včera (ve středu) zaznělo. Proto jsme dali na náš twitterový účet i její fotografie, aby nebyla pochybnost o tom, jaká je skutečnost. Dál se věnujeme zabezpečení mostu v Bubenské ulici i dalším úkolům, které máme,“ uvedla Lišková.

Mach z ČKAIT na tiskové konferenci uvedl, že TSK má k mostu pouze jeden výkres, který navíc neodpovídá reálné podobě stavby. Dodal, že bez dokumentace se nedá zjistit, v jakém je most stavu, a že ztráta projektové dokumentace k mostním stavbám je v Česku obecným problémem, který často ztěžuje údržbu a opravy mostů.

Most na Vltavské TSK uzavřela minulý týden v noci z úterý na středu na základě informací společnosti Pontex, která prováděla jeho diagnostiku. TSK poté musela z bezpečnostních důvodů uzavřít část komunikace Bubenská navazující na magistrálu ve směru z centra na Výstaviště, která po mostě vede. Provoz byl do dneška uzavřen i pod konstrukcí, takže nejely tramvaje na Vltavské.

Společnost Hochtief od uzavření pracovala na provizorní stabilizaci konstrukce. První fáze podepření mostu je hotová, na své trasy se dnes vrátily linky číslo 1, 12 a 25. Auta na most zatím nesmí. TSK minulý týden ohlásila, že se konstrukce bude muset zbourat.