21. duben 2018
Svátek slaví Alexandra, zítra Evženie
DISKUSE K ČLÁNKU

9patro:nejsem odborník, ale možná se budou snažit lidem pomoci a ne takovým způsobem, že když vás bolí v krku tak už od dveří otevřete na doktora ústa a on vás pošle s lístkem na krční. Měl jsem natažený stehenní sval a doktor mě poslal na ortopedii se objednat na výměnu kyčelního kloubu

(17. 04. 2018 11:15)

honza46:Zvýšit počet studentů je nesmysl, vystudují za peníze daňových poplatníků a pak zdrhnou do ciziny nebo si otevřou soukromé ordinace bez úhrady pojištoven. Je třeba uzákonit, aby každý absolvent odvedl povinně pracoval v ČR učitý počet let.

(17. 04. 2018 10:35)

listure:Ukrajinské lékaře nechceme, pošlete je do USA nebo do Sýrie. Proč raději nezvýší počet přijímaných studentů na lékařské fakulty?

(17. 04. 2018 10:27)

ad-ga:jsem Češka, platím daně v čr a chci českého lékaře

(17. 04. 2018 10:13)

bersimalinecka:když VŠ vychrlí ročně 2 500 absolventů ,ptám se ,kde končí?????To není o tom že nemají uplatnění ale o tom že by se pacienti "rozhodili" a ubylo by jich v současných čekárnách.Plná nejlépe narvaná čekárna na to aby vám doporučil doktor Paralen.Jde o zisky .Není tedy zájem o nové ambulance

(17. 04. 2018 08:32)

flora:Končí, resp. svoji katiéru začínají v soukromých klinikách.To je přeci jasné.
Ty rostou jak houby podešti a v každém oboru. Je to zlatý důl a postupně tam stejně přejdeme všichni.Protože ve státních zařízeních nic nejde,není o pacieneta ani zájem a na nic nejsou peníze. Na soukromé si plně vše zaplatíte, jestli vás opravdu vyléčí toť otázka, ale alespoń vás nechají o svém problému hovořit tak asi 3-5 minut. Během té doby nenápadně zjišťují, jak jste na tom finančně a kam až ve vašem případě lze zajít abyste byl pro jeich kliniku přínos, v lepším případě zlatý důl.

(17. 04. 2018 12:10)

doktormediciny:pOJISTOVNY Z PŮOCATKU FREGULOVALYMNOZSTVI ORDINACI.cAEM DOCHAZI K TOMU, ZR LIDE V ODLEHLYCVH CASTECH REPUBLIKY NEMAJI DOSTUPNOU PECI...