Zpět na článek

Diskuse ke článku: Kadlčková ze seriálu Ulice: Mám nová prsa!

Kadlčková ze seriálu Ulice: Mám nová prsa!

22. dubna 2009 | 13:35Modelka a herečka Dominka Kadlčková (19) se nedávno ukázala s plným dekoltem, kterým před tím rozhodně nedisponovala. Co se stalo? „Ano, prsa jsem si nechala uměle zvětšit fyziologickým roztokem,“ přiznala…

Sdílej na facebooku

Chcete-li se zapojit do diskuse, přihlaste se prosím.

DISKUSE

singhaja: Jděte už do pr.dele. Blesku mám tě rád a rád tě čtu, ale netvrď prosimtě o každé krávě z kanálu, že je slavná (30. 04. 2009 15:09)

tarana: Je divna,vychrtla...namyslena a ani nijak zvlast hezka...takove vychrtle dite... (28. 04. 2009 12:39)

kikiki: jako jedna z mála našich nodelek má tao slečna velmi pěkné nohy. To se o naší poslední postarší Miss určitě říci nedá, bohužel. Prsa dobrý- nejsem lékař, takže nemohu soudit, jestli to zdraví škodí nebo ne. (23. 04. 2009 01:54)

gogo: opravdu slaboduché děvče. Jen proto že to "frčí" ? Ale rakovina prsou také "frčí" !
A těch pár let než se jí rakovina zeptá cože to dělala zamlada za ubohé a směšné hovadiny uteče velice velice rychle ... A pak bude "bojovat". Jak se nyní rádo říká ... (22. 04. 2009 20:27)

acidx: Tato prostoduchá nanynka je nejenom ošklivá jako noc, ale hlavně má IQ tuhnoucího betonu... Té nepomůžou prsa ani z platiny...
Pro ty, co mě tu začnou napadat, že jí závidím jak vypadá a tak podobně - myslete si co chcete, ale po ulici chodí miliony krásnějších holek - těch přirozeně krásných - ne těhlech umělých slepic... (22. 04. 2009 15:09)

gogo: Souhlasím ! (22. 04. 2009 20:52)

bjaninka: souhlasim s tebou!
navic:
1) kdy by jedla jako normalni lidi tak by i nejaka prsa mela, neb jak znamo jsou preca prevazne z tuku
2) holcena si evidentne neumi holi nohy, soudim podle jizvy na jeji prave holeni na fotce s aute
3) vypada jak stara-mlada, takle bych teda v 19ti opravdu vypadat nechtela!! (22. 04. 2009 15:32)