Volkswagen klidní vášně kvůli omezování Škodovky: Auta odlišíme a zlepšíme spolupráci

Autor: ČTK - 
12. 10. 2017
20:29

Automobilka Volkswagen chce, aby se její tři značky pro masový trh staly více odlišné, a omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to generální ředitel Matthias Müller. Vedení automobilky proto vytyčí nové zaměření pro masové značky VW, Škoda a Seat na evropském trhu na základě 14 zákaznických skupin.

„Nejdůležitější výzvou je dosažení perfektního pokrytí trhu s jasnými územími pro značky,“ řekl Müller na strategickém setkání s asi 400 manažery ve Wolfsburgu. „Musíme být nyní lépe schopni využít spolupráce, kterou naše jedinečná aliance značek nabízí, než jsme dělali doposud.“

Tento krok by mohl pomoci uklidnit vztahy mezi značkami. Zdroj z VW minulý týden agentuře Reuters řekl, že Volkswagen chce, aby se její tři značky pro masový trh staly více odlišné. To vyvolalo prudkou reakci ve Škodě a premiér Bohuslav Sobotka se kvůli tomu sešel s vedením Škody.

Postavení značek je podle Müllera citlivým tématem, které nedávno vyvolalo vlny. „Samozřejmě je někdy extrémní výzvou řídit tento tanker a vybalancovat různé zájmy,“ dodal. V dalším kroku se bude Volkswagen podle něj snažit o větší rozlišení mezi prémiovými značkami a rozšíření strategie do dalších regionů. Konkrétnější informace však neposkytl.

Video Za falešné emise Volkswagenu odškodnění pro Evropany? „Nemáme na ně páky,“ zuří Jourová. - David Budai, Jan Jedlička

 

Doporučujeme

Buďte první, kdo se k tématu vyjádří.

Zobrazit celou diskusi
Další videa
Články odjinud