Pátek 19. dubna 2024
Svátek slaví Rostislav, zítra Marcela
Oblačno, déšť 8°C

Nové Pampers naštvaly i zpěvačku Absolonovou. Firma vrací rodičkám peníze

Autor: jer - 
5. dubna 2017
19:59

Prosakují, lepí se dětem na pokožku, špatně odvádí vlhkost a zapáchají ještě před použitím. S takovými stížnostmi přišli někteří rodiče k inovovanému modelu plenek Pampers. Společnost, i přes to, že chybu odmítá, vyšla pár maminkám vstříc a vrátila jim peníze. Některé zákaznice ovšem firma zřejmě nadobro ztratila. Mezi jinými i zpěvačku Moniku Absolonovou.

Facebookový profil firmy Pampers zaplavily před nedávnem stížnosti maminek na změnu kvality u některých typů plen. 

Inovovalo se balení, k mnohem nepříjemnějším úpravám ale údajně došlo uvnitř. Podle reakcí rodiček nové pleny špatně sají, lepí se na pokožku, drolí se a zapáchají.

Zástupce Pampers Procter & Gamble (P&G) oponuje, že se u produktu Premium Care jedná o vylepšení. „Nově jsme zdokonalili naše plenky Premium Care, jejichž svrchní vrstva ve struktuře medové plástve rychle odvádí tekutinu z povrchu plenky, kde by mohla být v kontaktu s citlivou dětskou pokožkou,“ řekla zástupkyně značky Mariola Mirek.

Některé maminky si tím firma ovšem neudobřila. Mezi jinými se k případu na svém Facebooku vyjádřila také zpěvačka Monika Absolonová. „Ty řeči od zástupců firmy jsou opravdu k smíchu! Fakt se kvalita plínek zhoršila!!! Já to vyřešila tak, že jsem koupila ty původní, v různých obchodech, kde ještě byly,“ napsala v reakci na článek Blesk.cz a dodala: „Inovované Premium care už nikdy.“

Pampers vrací naštvaným matkám peníze

Firma v návaznosti na kritiku začala podle informací Blesk.cz nabízet nespokojeným rodičům finanční kompenzaci za jedno balení plenek. Některé zákaznice již peníze obdržely, jiné na náhradu čekají. Mezi nimi i maminka Kristýna, která se Blesku svěřila se svým příběhem.

Výrobce plen vysvětlil, že zákaznice musí pro případnou kompenzaci poskytnout maximum informací o problému a také předložit důkazy.

„Pokud žádost shledáme jako oprávněnou, poskytneme zákazníkovi kompenzaci. S ohledem na množství záznamů z poslední doby, ale mohlo vzniknout jisté zpoždění,“ dodala společnost. V případě problému doporučila zkonzultovat situaci na čísle 800 113 322.

Některé zákaznice ale značka Pampers nenávratně ztratila. Dokonce i diskuze pod facebookovým statusem zpěvačky Absolonové je plná negativních reakcí. Maminky buď prý vykupují starší verzi produktu, nebo přechází na jiné značky.

Zástupkyně značky Pampers přitom odmítá, že by se například s nově přidanou síťkou vyskytovaly jinde problémy.  „Stejná síťovitá svrchní vrstva se používá i na ostatních trzích v západní Evropě, jako například v Německu, a to již řadu let. V minulosti jsme na českém trhu používali stejnou tkaninu pro menší balení dětských plen Pampers Premium Care pro velikosti S1 a S2. Používat tkaninu s touto texturou i pro všechny ostatní velikosti dětských plen jsme se rozhodli právě na základě pozitivní zpětné vazby od našich uživatelů, kteří používali pro svá miminka velikosti S1 a S2,“ uvedla Mirek.

V prvním čtvrtletí 2017 bylo podle ní v Česku zaznamenáno zvýšené množství stížností. V porovnání s počtem prodaných balení ale dosahovalo jen míry 0,03 %.

Video  Vzpoura rodičů proti Pampers Premium s přidanou síťkou. Děti mají opruzeniny  - Jan Kálal, Blesk Zprávy
Video se připravuje ...