„Rozhodli jsme se použít naše obvyklé zbraně, a to pozitivní energii, podporu a pochopení a rozhodli se veškerý výtěžek z běžících prodejů zmíněné kapely věnovat na dobročinné účely související s integrací těch, kteří potřebovali pomoc, jsou za ni vděční a váží si jí po zbytek svého života,“ uvedl na oficiálních stránkách webu Michal Novák za tým Smsticket.cz. V tuto chvíli prý vybírají charitativní organizaci, která se dlouhodobě, a tedy zcela netendenčně, těmito otázkami zabývá.

Podle něj ve firmě nejsou žádní aktivisté, kteří by chodili pravidelně na demonstrace a „prožívali“ uprchlickou krizi. K akci je přivedli sami zákazníci, kteří se jich ptali, zda nemají morální problém s tím, že prodávají vstupenky na akce Ortelu. 

Po prostudování příslušných informací a diskuzí dospěli podnikatelé prý k tomu, že problém mají. „Pravdou ovšem je, že nemáme ani trochu dobrý pocit z peněz, které firma prostřednictvím těchto koncertů vydělá,“ stojí dále v prohlášení.

Pořadateli turné Ortelu Liboru Šíbovi firma oznámila, že se „vším respektem a úctou k jeho promotérské práci“ si nasazení dalších koncertů této kapely do sítě už nepřeje.

Poprask vzbudil Ortel na veřejnosti mimo jiné v souvislosti s anketou Český slavík. Tam totiž skončil na druhém místě a jeho zpěvák Tomáš Ortel, který dřív působil v neonacistické skupině Conflict 88, obsadil třetí příčku.

Fotogalerie
12 fotografií