Vyprsené třicítky i vyšpulená prdelka. Reklamy na pranýři kvůli sexu

  • Autor: sou - 
    5. 10. 2015
    18:20

    Rozjel se už sedmý ročník anticen Sexistické prasátečko. Mezi nominovanými je třeba upoutávka na utkání v americkém fotbalu, reklama na Savo nebo zvládnutí všech pozic při práci. Soutěž zahrnuje billboardy, reklamy tištěné, internetové a televizní. Záměrem je upozornění na to, že jejich reklamy mohou někoho urážet, což si řada firem často vůbec neuvědomuje.

  • 1.Pomstychtivé ženy v reklamě na Savo

    Pomstychtivé ženy v reklamě na SavoPomstychtivé ženy v reklamě na Savo | 

    U reklam se často hodnotí hlavně humor. U téhle už asi tvůrci přece jen sáhli kousek vedle. Žena je tady vyobrazená jako pomstychtivá zednice, která svému muži na záchodě připravila nemilé překvapení. Snížila mu tam totiž strop tak, aby si musel sednout.

     

     

  • 2.Všechny polohy i v práci

    Všechny polohy i v práciVšechny polohy i v práci | 

    Obchod s elektronikou vsadil na poněkud vyzývavější tah k prodání svého zboží v akci. Dvojsmyslný slogan a atraktivní vyobrazení ženy nechává naplno rozjet fantazii. Žena je tak ve sloganu postavena do role sexuálního objektu a modelka tam je proto, aby upoutala vaši pozornost.

  • 3.Taky chceš mít takovou?

    Taky chceš mít takovou?Taky chceš mít takovou? | 

    Dvojsmyslné slogany jsou vidět docela často. Tady ho podpořili ale i velice všeříkající fotkou, po jejímž zhlédnutí si určitě pomyslíte, že byste ji chtěl také. Košili nebo ženu? Ostatně jedno nevylučuje to druhé.

  • 4.U nás se má dobře každá kráva

    U nás se má dobře každá krávaU nás se má dobře každá kráva | 

    Muž vezme ženu na dobrou večeři. Jenže ona mluví a mluví a mluví. Tak z takového rande si nejspíš vzal mustr tvůrce reklamy na restauraci Máneska. Ženu je zde vykreslená jako upovídaná a povrchní. Vše dovršuje všeříkající slogan: „U nás se líbí každé krávě.“

     

  • 5.ODS a sexy logo

    ODS a sexy logoODS a sexy logo | 

    Jak zlanařit dostatek voličů? Zvířátko už je nejspíš málo. ODS vsadila i na polonahou ženu a slogan: „Jsme sexy!“ Žena tady slouží jen k upoutání pozornosti. No co, když Jiří Paroubek může mít sexy mozek, tak proč by ODS nemohla mít sexy slečnu k zaujetí lidí...

  • 6.O víkendu přijdou třicítky

    O víkendu přijdou třicítkyO víkendu přijdou třicítky | 

    Sex může prodat i třeba zprávu o počasí. Vyzkoušel si to i moderátor jednoho rádia. Jenže trošku přestřelil. Jeho vtip prý znevažuje ženy a ve spojení s třicítkou jako věkem vytváří i klam krásy.

     

  • 7.Upoutávka na zápas tak trošku jinak

    Upoutávka na zápas tak trošku jinakUpoutávka na zápas tak trošku jinak | 

    Na kombinaci žen při práci a sportu vsadili i tvůrci upoutávky na zápas amerického fotbalu. Dívky zde mají jen dvě funkce. Jsou prý sexuálními objekty, a k tomu hráčům vymydlí auto. Proč to dělají? Tak na tohle rozluštění si musíte počkat až na konec videa.

     

Doporučujeme
modern ( 5. října 2015 20:27 )

Copak reklamy, ale denní tisk. Kdyby z tištěného blesku každej den nekoukaly kozy, asi by byl konec světa ...

honza54 ( 5. října 2015 18:47 )

jděte do hajzlu já co napíši vytečkujete a sami klidně uvádíte

honza54 ( 5. října 2015 18:45 )

přijedte ja vám ukážu vyšpulenou ***ku i s koulema a určitě vyhraju

Zobrazit celou diskusi
1080p 720p 360p
Další videa