Čtvrtek 25. dubna 2024
Svátek slaví Marek, zítra Oto
Oblačno, déšť se sněhem 9°C

Řekli mi, že jim rohlík s myší mám ukázat. Co na to inspekce?

Autor: dce - 
9. dubna 2015
13:26

Že člověk najde v potravinách občas něco, co tam nepatří, se prostě stává. Takoví hlodavci v pečivu jsou nicméně dost šokující zážitek.Něco takového se ve středu stalo i ženě z Prahy - rohlík s myší ovšem jedl její osmiletý syn. A co na to prodejce?

Představte si situaci – našli jste například ve sklenici s okurkami zavařeného hlodavce. V horším případě na to přijdete, až když jsou okurky snědené.

Stejným šokem prošla žena z Prahy, která si ve středu v pražském Albertu na Harfě koupila rohlík a málem omdlela, když našla uvnitř zřejmě rozemletou a upečenou myš. Její malý syn navíc kus rohlíku snědl!

Ženu ovšem víc urazilo jednání zaměstnanců i mluvčí firmy Ahold, která provozuje prodejnu, ve které žena rohlík zakoupila. Nelíbilo se jí, že rohlík musí přinést na prodejnu k reklamaci. A co na to Potravinářská komora?

Až vás přejde chuť vydrbat si jazyk kartáčem, je prvním doporučovanm krokem zavolat do obchodu, kde jste inkriminovanou potravinu zakoupili.

S velkou pravděpodobností vás požádají, abyste výrobek přinesli na jejich pobočku (i s účtenkou), jak tomu bývá u jakékoliv reklamace. Poté vám budou vráceny peníze.

„Doporučujeme ještě zavolat Státní zemědělskou a potravinářskou inspekci,“ řekla Blesk.cz Dana Večeřová z Potravinářské komory. „Ti celou věc prověří, ať už s prodejnou, nebo pak přímo s výrobcem,“ dodala. Doplnila ještě, že i inspekce by měla dostat nějaký důkaz – pokud tedy nechcete poškozenou potravinu odnést do obchodu, můžete ji předat jim.

Máte podobnou zkušenost? Našli jste hnus v pečivu, jogurtech nebo v salámu? Napište nám do redakce na tip@blesk.cz

djaba ( 9. dubna 2015 21:30 )

No co co ,za korunu pade - Mouse Dog , akorát byl studenej.

ruudazvostravy ( 9. dubna 2015 17:13 )

Voni týdle miši nejsou nic špatnýho,sou prej plný protejnů a hlavně ve vocásku maj eště vytamýn Bé.

Zobrazit celou diskusi