Pošťák, který házel s balíky, dostal vyhazov: Letěl rychleji než krabice!
Pražský pošťák se choval jako dobytek. Když hledal zásilku pro zákazníka, začal házet s balíky uvnitř auta, a pak je ještě vyhazoval ven na zem! Česká pošta s ním ale vyrazila dveře rychleji, než on házel balíky z dodávky.
Video, na kterém pošťák hází s balíčky, jako by se nechumelilo, oblétlo Česko, ale moc lidí nepřekvapilo. Každý má s Českou poštou své zkušenosti a většinou nejsou příliš pozitivní. Na drsném snímku, který vám Blesk přinesl, je vidět, jak pošťák České pošty zachází s balíky, které má v pořádku a včas doručit do správných rukou. Namísto toho dodá roztrhané krabice a rozmlácené zboží!
Reakce zaměstnavatele na sebe nenechala dlouho čekat. „Video je pravdivé. S pracovníkem, s nímž nikdy nebyly problémy i ze strany klientů nikdy nebyly žádné stížnosti, byl ukončen pracovní poměr,“ uvedl mluvčí České pošty Matyáš Vitík. Zároveň dodává, že se jedná o zcela ojedinělý případ. Opravdu?!
Co dělat, když vám přijde rozbitý balík
Podle advokáta Jana Černého zaplacením České poště uzavírá zákazník smlouvu, že bude zásilka dodána v pořádku. Uzavřená a neporušená. Pokud ale přijde věc rozbitá a prokáže se, že se to stalo během přepravy, můžete po poště chtít odškodnění v plné výši! „Jsou dva důvody, proč odškodnění vymáhat. Pokud přišla zásilka porušená (potrhaný obal a rozbité zboží), ale i kdyby zvenku porušená nebyla, pak by zákazník musel prokázat třeba fotkou nebo videem, že s tím pracovník zachází neodborně,“ doplnil Černý. V druhém, potažmo ale i v prvním případě je dobré sepsat s pošťákem čestné prohlášení. Pokud odmítne, zavolejte si svědka a sepište to s ním – třeba svého souseda!
MÁTE PODOBNOU ZKUŠENOST S ČESKOU POŠTOU? PODĚLTE SE SE SVÝMI ZKUŠENOSTMI S DALŠÍMI ČTENÁŘI BLESK.CZ. VOLEJTE NA 724 014 586 NEBO PIŠTE NA tip@blesk.cz a do předmětu napište heslo Pošta.
Abecedko nenadávej, nech je.