Bankomat obral Evu: Peníze nedal, z účtu ale strhl 15 tisíc!
Chtěla jen vybrat své peníze z bankomatu. Ten však Evě Švestkové (45) z Vyškova oznámil, že je prázdný. Když se pokusila peníze vybrat za dva dny, zjistila, že byť jí prvně bankomat nic nedal, z jejího účtu peníze zmizely.
„Potřebovala jsem si vybrat 15 tisíc. Vyjela mi pouze stvrzenka, na níž stálo, že bankomat nemá dostatečnou hotovost k tomu, aby mi vydal požadovanou částku,“ uvedla Eva Švestková a dodala: „K mému údivu mi v pondělí při dalším pokusu o výběr vyjel lístek s tím, že už nemám dostatečnou hotovost na kontě. Částka 15 tisíc korun mi byla z účtu odečtena.“
Žena přitom peníze potřebovala na rekonstrukci bytu. „V bance mi řekli, že na vyřízení stížnosti mají devadesát dní. Kde mám vzít peníze, které mi zmizely z účtu, mi ale neřekli,“ povzdechla si Švestková, která si musela půjčit od kamaráda.
Patnáct tisíc, které z účtu zmizely, aniž by je bankomat vydal, jí banka znovu připsala na konto za 14 dnů. „Snažili se vyřídit to rychle. Jedno ale nemůžu pochopit – jak se vůbec něco takového může stát,“ konstatovala Eva Švestková.
Podle mluvčího jedné z největších bank Tomáše Kofroně se takový případ může stát. „Peníze nejsou z účtu strženy, jsou »pouze« blokovány. Je to přechodné opatření, ke kterému vždy dochází hned při oznámení výběru,“ uvedl Kofroň.
Jde o Reifeisen Bank, u které je Tomáš Kofroň tiskový mluvčí. https://www . rb . cz/ o-bance/ media/ kontakt-pro-media/ (z adresy vymažte všechny mezery)