Smyslem tohoto projektu je nabídnou čtenářům řešení jejich obtížných životních situacích, do kterých se dostávají. Často důsledkem neznalosti zákonů, neznalosti svých povinností ale i svých práv.

Blesk oslovil deset renomovaných odborníků z oblasti práva a financí, kteří se stali spolupracovníky OMBUDSAMANA BLESKU a jsou připraveni společně s týmem reportérů řešit vaše problémy.

V čem poradíme?

Potíže v manželství - neplacení alimentů, zanedbání výživného, násilí
Dědictví a vydědění - potíže s příbuznými, dětmi i rodiči, spory o majetek
Nemovitosti a byty - problémy s nájemníky i majiteli
Sousedské vztahy - hádky, naschvály, šikanování
Náhrady škody - odškodnění za bolest, ztrátu majetku a výdělku
Spotřebitelé - reklamace, podvodní prodejci, smlouvy
Finance - půjčky, dluhy, exekuce

Jak probíhá řešení vašich problémů

1) Napíšete nám svůj příběh
2) Tým Ombudsmana Blesku vybere nejzajímavější příběh a spojí se s vámi.
3) Natočí s vámi reportáž, při které dořeší případné další otázky, prostuduje materiály apod.
4) Váš problém předá odborníkovi, který poradí, nabídne řešení i další postup. Upozorní na chyby.
5) Příběh i s radou oborníka zveřejníme v pondělí v deníku Blesk nebo na blesk.cz

VÝZVA! PIŠTE NÁM SVÉ PŘÍBĚHY

Napište nám na adresu ombudsman@ blesk.cz nebo na adresu:

Blesk OMBUDSMAN, Komunardů 42, 170 00, Praha 7

Podmínkou pomoci od OMBUDSMANA BLESKU je zveřejnění vašeho příběhu a fotografie v deníku Blesk i na Blesk.cz a přístup k dokumentům potřebným k řešení problémů.

O výběru příběhu pro řešení OMBUDSMANEM BLESKU rozhoduje redakce!