Shnilé okurky, klíčící brambory, plesnivé jahody v akci. Tak dopadla inspekce Blesku a reportéra Hrušky
Zelenina, která proteče mezi prsty anebo ovoce porostlé bílou plísní – na tyto potraviny se zaměřuje Potravinový inspektor TV Nova Ladislav Hruška. V pátek na chatu odpovídal na dotazy čtenářů Blesku přímo z redakce. Hned poté vyrazil proklepnout i nejbližší prodejnu Albert a Blesk byl opět u toho!
"Kolegové z deníku Blesk mě poprosili, abych proklepl Albert, kam chodí nakupovat. Tak se na to jdeme podívat,“ zahájil misi Potravinový inspektor. Hned si vyhlídl první regál se zlevněnými okurkami. A vzbudil pozornost své fanynky.
„Jé, podívej, toho jsme viděli v televizi,“ ukazovala maminka malému synovi, který vykukoval zpoza regálu. „Fandíme vám, někdy je to opravdu šílené,“ řekla maminka.
„Úlovek číslo jedna, totálně nahnilá okurka,“ ukazuje mezi tím Ladislav Hruška. V zápětí mu padnou do oka balené košíčky jahod, ve kterých je schovaná jedna ukázkově plesnivá. Potravinového inspektora zaujalo ještě několik mrkví. „Tuhle mrkev si asi chtěl někdo předkrájet do vývaru,“ ukazuje inspektor na velkou prasklinu.
Do košíku, se kterým se pak vydává za vedoucí prodejny, přiletělo ještě pár naklíčených brambor. Vesměs ale zboží v regálech vypadalo daleko zdravěji, než to, které je možné shlédnout v dílech Potravinového inspektora TV Nova.
„Ty jahody jsme tam dávali dnes ráno, dovezli je čerstvé. Jak je vidět, musíme zabalené zboží, které se rychle kazí, ještě více kontrolovat,“ řekla vedoucí úseku zeleniny Edita Šteinhauserová. „Velmi nás mrzí, pokud Potravinový inspektor ale zejména zákazníci naleznou výrobky, které mají kvalitativní nedostatky. Chápeme rozčarování a vítáme každé upozornění na podobná nedopatření,“ uvedla mluvčí Ahold Judita Urbánková.
Dobrý den, konstatování zjevného, mě opravdu nepřestává udivovat...V reportážích o prodeji shnilé zeleniny a ovoce v supermarketech nebylo vedením obchodu v ani jednom případě prohřešek racionálně odůvodněn... odpověď stylu ,, já to vidím, dám to pryč, dám to do odpisu.." neobjasňuje fakt,že nebýt inspekce, lhostejnost vůči zákazníkům bude gradovat..tak proč to vedení dopustí ...ze zkušenosti vím, že zodpovědným a způsobilým zaměstnancům shnilé potraviny na krám neproklouznou..( množství nerozhoduje !!!!