Sazka po 28 letech mění logo, přichází však o Jágra
Vedení Sazky se rozhodlo, že zhruba po třiceti letech změní logo společnosti. Chce být prý i na venek modernější, zábavnějším, má chuť na nový růst a rozjíždí novou reklamní kampaň. Opřít se v ní však již nebude moct o živoucí hokejovou legendu Jaromíra Jágra, svůj velký reklamní tahák.
Změna loga vyjde společnost Sazka na desítky milionů korun a bude probíhat na jejích provozovnách do konce roku, oznámil dnes na tiskové konferenci generální ředitel Sazky Robert Chvátal.
K zásadní změně však nedochází - nové logo z toho předchozího, šestiúhelníkového znatelně vychází. Verze z roku 1985 však dostala nový "facelift".
"Ponecháváme identitu barev, ponecháváme určitou rozpoznatelnost logotypu," řekl Chvátal, který však novou podobu loga označil za modernější a aspirativnější, vhodnější pro současný trh zábavy. "Není to jen nějaké přemalování štítu," dodal s tím, že pro společnost jde i o závazek, být modernější a přicházet s inovacemi.
S novým logem však souvisí i nová kampaň a ta již nebude mít za ústřední postavu hokejovou legendu Jaromíra Jágra. "Úloha, kterou on (Jágr) měl v roce 2011 a 2012, se splnila velmi dobře," ocenil Chvátal Jágrův přínos a pokračoval: "Ale dlouhodobě vzato nemůže být Sazka o jediném člověku." Případnou další drobnější spolupráci však nevylučuje, stejně jako to, že Sazka bude i nadále sponzorovat Jágrův kladenský hokejový klub.
Pro Sazku je však ještě důležitější než nové logo to, že se společnost podařil stabilizovat po období nejistoty, insolvence a konkurzu kvůli vysokým dluhům. V současnosti je jediným vlastníkem Sazky Komárkova investiční skupina KKCG, která společně s Kellnerovou PPF koupila loterijní byznys Sazky v listopadu 2011 za 3,8 miliardy korun a později od Kellnera jeho podíl odkoupila.
Byl to podvod za státního podniku a v soukromých rukách se tomu říká "tunel" -to je můj názor.