Středa 24. dubna 2024
Svátek slaví Jiří, zítra Marek
Zataženo, déšť se sněhem 7°C

V Polsku sjelo z dráhy české letadlo, na palubě bylo 185 lidí!

Na vyproštění boeingu pracuje v Polsku český tým
Na vyproštění boeingu pracuje v Polsku český tým  (Autor: ČTK)
Autor: shp, ČTK - 
13. března 2013
11:59

Drama na letišti v polských Katovicích se odehrálo v úterý poté, co tam letadlo české společnosti Travel Service sjelo z ranveje. Nikomu se naštěstí nic nestalo, letiště ale bude mimo provoz, dokud se nepodaří stroj vyprostit z bahnitého terénu.

Podle serveru planes.cz Boeing 737-800 s registrací OK-TVP přilétající z egyptského Šarm aš-Šajchu přejel po přistání dráhu a zůstal zabořen v nezpevněném povrchu.

Na vyproštění pracují Češi

Všech 179 cestujících a šestičlenná posádka letadlo opustili bez zranění zadním východem. Mluvčí letiště Cezary Orzech upřesnil, že na vyproštění Boeingu nyní pracuje český expertní tým. Škody na letadle ještě nebyly vyčísleny.

boodulka ( 13. března 2013 20:03 )

Arogantní ubožák jak se jevíš ty by neměl sednout ani za volant a už vůbec ne za knipl letadla.

boodulka ( 13. března 2013 20:00 )

Já držím hubu a psát mohu co uznám za vhodné. Pokud ty jsi pilot, tak bůh s námi. Změn si nick z burela na burana a měj se hezky

boodulka ( 13. března 2013 19:56 )

tak začni

boodulka ( 13. března 2013 17:35 )

Nezpochybňuji kvalitu pilotů ani se nepokládám za odborníka. Pouze vyjadřuji svůj názor. Létám pracovně velmi často s různými leteckými společnostmi a mám možnost srovnání. Takže nestojím o žádnou lítost a stojím si za tím co jsem napsal. Ze společnosti Travel Service nemám dobrý pocit a steward na letu, který jsem absolvoval měl do profesionála velmi daleko. Opakuji, nikoho neurážím ani nenapadám. Uvádím pouze fakta.

mozkovna ( 13. března 2013 16:20 )

Napsal jsi to naprosto dokonale, snad jen dodám, že až je posadí do letadla s cestujícíma,tak ze začátku létají v tzv. trojčlence,tzn. že tam sedí s tím nováčkem ještě zkušený druhý pilot, který by v případě, že se něco děje nebo ten nováček nezvládá, ho vystřídá. Aby mohl být zařazený do tzv. dvojčlenky musí absolvovat po předepsaném počtu hodin přezkoušení za letu na které ho doporučí/nedoporučí instruktor, poté absolvují další výcvikové lety pod dohledem instruktora/inspektora,tedy těch nezjzkušenějších kapitánů a zase po skončení jdou na přezkoušení. Než nalétají další předepsaný počet hodin, tj. cca rok, létají pouze se zkušenými kapitány a nesmí létat všechno, např. nesmí na některá letiště, nesmí létat za snížené viditelnosti,atd. A ještě byste si měli uvědomit, že ti piloti v tom letadle sedí taky,takže si jako první chtějí zachránit svůj zadek a vrátit se bezpečně na zem.

Zobrazit celou diskusi