Středa 24. dubna 2024
Svátek slaví Jiří, zítra Marek
Zataženo, déšť se sněhem 7°C

Záhadný čtverec u Slunce: Skrývá NASA vesmírnou loď?!

Autor: vk, lm -
5. května 2016

Co to je? A jak je možné, že »tomu« nevadí teplota skoro 6000 °C?! Po zveřejnění snímků z NASA si lidé po celém světě lámou hlavy nad záhadným černým čtvercem, který se v pondělí objevil u Slunce.

Záhadologové z celého světa si opět lámou hlavy. Způsobil to snímek Slunce zveřejněný americkým Národním úřadem pro letectví a kosmonautiku (NASA). Na fotografii se totiž objevil podivný černý čtverec. Podle konspirátorů NASA takto zakryla mimozemskou loď.

„Podle mě to je závada na zpracovacím či zobrazovacím systému družice. O tom svědčí i to, že je objekt úplně černý,“ odmítá senzační teorie záhadologů astronom Miloš Tichý z jihočeské Observatoře Kleť.

Konspirátoři ale tvrdí, že objekt se neobjevuje poprvé a NASA černým čtverečkem na snímcích záměrně maskuje přítomnost UFO. Jiní zase věří, že kolem Slunce létají mimozemské koráby větší než naše Země!

djaba ( 7. května 2016 22:34 )

Lidstvo si mimozemšťany vymyslelo a toužebně by už chtělo Ítíky vidět .Marná snaha ,blízký i vzdálený vesmír je neskutečně nepřátelský pro život .Záběry Hubbleova teleskopu ukazují galaxie tak vzdálené , že i kdybych připustil existenci nějakého inteligentního tvora , neměl by šanci takovou vzdálenost překonat .Nejsme ve filmu ,nelze skočit časoprostorem ,ani nelze vesmír ohnout .Zbývá nám jen snít a u zprávy typu čtverce u Slunce se zasmát .

InTeRlOpEr ( 7. května 2016 22:15 )

tgbg ( 5. května 2016 20:19 )

Patrně chtěl šílený ruský válečník Putler předběhnout Američany v přistání na Slunci.

Xeen ( 5. května 2016 19:09 )

Borgové...

tgbg ( 5. května 2016 18:55 )

Že jsem ve vesmíru sami si může myslet skutečně jen idiotske RUSSKO, které je ovšem úplně mimo realitu, nebo to ze záhadných důvodu tají, ale asi víme proč! RUSSKO je zemí plná lži, intrik a vše se řídí zájmem těch nahoře! Lidi nežerte jim to a pro koukněte!