Billboardové plochy patří firmě Czech outdoor, která náleží do skupiny Bigmedia premium outdoor. Mluvčí společnosti uvedl, že o ceně ani zadavateli podrobnosti sdělovat nesmí. „Bohužel jakékoliv informace o našich klientech a jejich kampaních není možné sdělovat,“ popsal pro Blesk.cz Michal Tichý.  

Lze tak pouze spekulovat, zda se jedná o první vlaštovku prezidentského klání, či nikoliv. Hradní mluvčí Jiří Ovčáček uvedl, že zadavatele kampaně nezná. Má ale prý svůj nepotvrzený tip. „Podle mého názoru může jít o kampaň hnutí Starostové a nezávislí (STAN) pro krajské volby. Důvod? V průzkumech veřejného mínění se dlouhodobě na prvních místech umisťují obecní zastupitelstva, což lze při zapojení fantazie volně interpretovat jako starostové,“ nastínil pro Blesk.cz. Pokud tomu tak není, tak se prý Ovčáček předem hnutí omlouvá. 

Zástupce STAN Karel Kreml odmítl pro Blesk.cz vyjádření hradního mluvčího i billboardy samotné jakkoliv komentovat. Hypotézu tak nepotvrdil, ale rozhodně ani nevyvrátil.

Ať již s nápadem přišel kdokoliv, nahrál tím do noty českým „vtipálkům“. Ti neváhali a reklamní plochu popsali odpověďmi na onu otázku „Kdo má větší důvěru než Miloš Zeman?“. Na plakátech se tak objevily reakce typu „Brouk Pytlík“, „Glum“ či „baron Prášil“. 

 

Fotogalerie
22 fotografií