Průměrný čas doručení v nejfrekventovanější pražské oblasti je podle řetězce 21 minut od objednání. Maximální čas doručení objednávky, včetně přípravy jídla, je 30 minut. Podle ředitele start-upu Dodo Michala Menšíka mají zaměstnanci na celou přípravu jídla deset minut. "Zbytek času pak zůstává na přepravu objednávek," uvedl.

V Brně a Praze je průměr kolem stovky objednávek denně. V hlavním městě jde však stále zatím jen o tři zapojené testovací restaurace, takže zájem podle šéfa společnosti AmRest Libora Hubíka ještě výrazně poroste.

KFC do budoucna plánuje rozšiřovat a provozovat rozvoz i vlastními prostředky, nejen pomocí externích partnerů, jako je DoDo. KFC začala s rozvozem jídla před prázdninami, start se společnosti ale příliš nepovedl. Řetězec nejdříve službu avizoval jako rozvoz zdarma, zboží však ve skutečnosti stálo více než v kamenném obchodě. Někteří zákazníci si kvůli tomu stěžovali i České obchodní inspekci. Inspekce ale pochybení neshledala.

DoDo má v Praze více než 50 automobilů a zhruba 150 kurýrů. Jejich pohyb kompletně řídí mobilní aplikace napojená na systém provozoven jednotlivých KFC restaurací.

Provozovateli řetězců restaurací rychlého občerstvení KFC a Burger King v Česku - společnosti AmRest - předloni vzrostl meziročně více než trojnásobně zisk na 134 milionů korun. Tržby firmy v restauracích vzrostly o zhruba 12 procent na 2,34 miliardy korun.