Zásluhu na zlepšení v USA mělo zejména rozšíření nabídky snídaňového menu na celý den. Tržby v USA tak v prvních třech měsících roku meziročně stouply o 1,7 procenta, zatímco analytici v anketě výzkumné společnosti Consensus Matrix očekávali nárůst o 1,3 procenta.

Jak uvedl šéf podniku Steve Easterbrook, McDonald's provedl několik změn, aby si udržel stávající zákazníky, získal zpět ty, kteří začali chodit ke konkurenci a z těch, kteří chodili do McDonald's jen občas, udělal zákazníky stálé. Řetězec pod Easterbrookovým vedením zavedl celodenní nabídku snídaňového menu a zakázal používat maso z kuřat krmených antibiotiky.

Zisk na akcii ve čtvrtletí dosáhl 1,47 USD a o 14 centů předčil odhady analytiků. Globální tržby klesly o 3,9 procenta na 5,68 miliardy dolarů (139,8 miliardy Kč), zejména v důsledku plánovaného prodeje restaurací a jejich přeměny na franšízy. Výnosy přitom firmě klesají už 11 čtvrtletí, poznamenala agentura Reuters.