Síť Popeyes, která je oblíbenou značkou například pro zpěvačku Beyoncé, byla založena před 45 let jako restaurace s kuřaty připravovanými v jižanském stylu na předměstí New Orleansu. Nyní má více než 2000 restaurací, z toho 1600 v USA, uvedla agentura Reuters.

Restaurant Brands vznikla v roce 2014, kdy Burger King koupil za 11 miliard dolarů největší kanadskou síť restaurací s rychlým občerstvením Tim Hortons, která se zaměřuje na prodej kávy a sladkého pečiva. Jejich spojením vznikla třetí největší světová fastfoodová skupina.

Finanční ředitel Restaurant Brands Josh Kobza uvedl, že skupina nyní plánuje urychlení expanze Popeyes, jako to společnost po svém vzniku udělala s řetězcem Burger King. Většinovým vlastníkem Restaurant Brands je brazilská investiční společnost 3G Capital.

Celkem má Restaurant Brands International po světě více než 20.000 restaurací. Nejznámější globální fastfoodová značka McDonald's jich měla na konci loňského roku přes 36.000; skupina Yum Brands, která vlastní sítě KFC, Pizza Hut a Taco Bell, má zhruba 44.000 provozoven.