Brněnská umělkyně Tuschnerová se proslavila zejména díky inovativnímu využití art protis. Tuto techniku vytváření netkaných nástěnných koberců vyvinul Výzkumný ústav vlnařský v Brně a Tuschnerová byla jedna z prvních, kdo ji začal využívat v umění.

Její unikátní textilní objekty či dekorativní stěny byly i za socialismu prezentovány na mezinárodních výstavách a veletrzích, uvedla Paučo.

Na díle Střelnice pracovala v letech 1970 až 1971. Zkombinovala tkanou tapisérii stromu a prostorové figury s terči z materiálu art protis. Ke Střelnici dokonce složil brněnský skladatel Pavel Blatný hudbu, jež mísila výstřely s duněním a energickým maršem.

Sama Tuschnerová dílo doprovodila svým oblíbeným mottem: "Jsme hrdí na to, jak statečně snášíme rány osudu, ale zatím je to jen nedostatek odvahy vzepřít se jim."

I přes jasně negativní podtext mohlo být dílo součástí zahraničních i domácích výstav, včetně například Mezinárodního bienále tapiserií v Lausanne.

Tuschnerová byla pojímána především jako tvůrkyně užitého umění, které nebylo shůry až tak sledováno, uvedla Paučo. Technologie art protis navíc byla pro socialistický stát důležitým vývozním artiklem.