Růst tržeb souvisí podle společnosti také s navyšováním počtu kamenných prodejen, loni jich v Česku přibylo devět. Celkem tak PetCenter v Česku provozuje 119 maloobchodních jednotek.

Prodejce se chystá letos otevřít dalších 18 až 20 prodejen. Další část obchodů projde modernizací. Kromě poboček se rozšíří e-shop, jeho prostřednictvím společnost chce vstoupit na rumunský, maďarský a polský trh.

"PetCenter tak plánuje otestovat nákupní chování, lokální rozdílnosti a zákaznické preference tamějších zákazníků. Tyto informace poté mohou posloužit pro zavedení ostatních prodejních kanálů na těchto trzích," uvedla firma.

Obchody PetCenter prodala v roce 2014 skupina Penta společnosti MVM Invest, která patří jejímu bývalému manažerovi Vladimíru Pelánovi.

Majitelé psů a koček v roce 2016 utratili v ČR za krmivo pro své mazlíčky 4,8 miliardy korun, meziročně o pět procent víc. Nejvíce rostl prodej tzv. mokrého krmiva (například konzerv), klesá naopak odbyt suchých krmiv pro psy, vyplývá z údajů společnosti Nielsen.