Jen za čtvrté čtvrtletí se zisk automobilky snížil téměř na polovinu, ze 676 milionů na 364 miliony liber. Roční prodeje se díky silné poptávce v Číně zvýšily, v Evropě však odbyt klesl a výrazný propad o 12,8 procenta firma zaznamenala na domácím trhu. Vinu přičítá "spotřebitelské nejistotě kolem naftových modelů, odchodu Británie z EU a zdanění vozidel".

Za uplynulý finanční rok společnost JLR zvýšila prodeje celkově o 1,7 procenta na 614.309 automobilů, zásadně méně než v roce 2016/17, kdy nárůst činil 15,8 procenta. V Číně prodala JLR o 19,9 procenta více vozů a v Severní Americe jí odbyt stoupl o 4,7 procenta.

Podle svého výkonného ředitele Ralfa Spetha společnost počítá s dalšími vysokými investicemi do nových vozidel, výrobních zařízení a nové generace technologií. V dubnu nicméně automobilka oznámila, že zruší zhruba 1000 pracovních míst a omezí výrobu ve svých dvou závodech v Anglii. Důvodem je pokles prodeje způsobený nejistotou kolem odchodu Británie z EU a zmatky ohledně budoucnosti vozů s naftovým motorem. Největší britská automobilka je v rukou indické společnosti Tata Motors.