Pozitivní trend byl zejména v kategorii kávovarů. Ty, zejména díky velkému nárůstu prodejů plně automatických přístrojů, se staly v závěru roku nejdynamičtěji rostoucí skupinou na českém trhu malých domácích spotřebičů. Nejvíce rostoucím měsícem v roce oproti předcházejícímu roku byl listopad, a to díky zvyšující se oblibě Black Friday.
Stolní mixéry a přístroje na džusy (smoothie) už nevykazují tak výrazný růst jako v předchozím roce. V posledních měsících dokonce tato kategorie klesá, což se nepříznivě odrazilo na celkovém vývoji produktové skupiny kuchyňských robotů a mixérů.
Ve 4. kvartále odbyt mobilů a dalších telekomunikačních zařízení stagnoval, rostla zejména poptávka po chytrých telefonech s větší úhlopříčkou.
Prodej kancelářské a výpočetní techniky stoupl v posledním kvartále roku o 5,7 procenta. Jedinou kategorií, která si v závěru roku připsala pokles, byly fotoaparáty - pokračoval zde dvouciferný pokles poptávky po kompaktech s pevným objektivem.