Výsledky mírně překonaly i odhady analytiků dotazovaných agenturou Thomson Reuters, kteří čekali zisk 430 milionů eur. Příjmy stouply o 17,6 procenta na 1,34 miliardy eur. Hlavními konkurenty firmy jsou na trhu stravenek Sodexo a Compass.

Firma vydává hlavně stravenky, které zaměstnavatelé nabízejí zaměstnancům. Zaměřuje se však i na nové produkty, jako karty na pohonné hmoty, aby posílila svůj růst i v jiných oblastech, které rostou rychleji než oblast zaměstnaneckých benefitů. Divize zaměstnaneckých benefitů se nyní na celkových příjmech podílí 65 procenty.

Firma se také stále více snaží přesunout od papírových stravenek k digitálním kartám. Na konci roku 2017 se digitální řešení na celkovém objemu podnikání podílela 75 procenty a do roku 2020 se tento poměr má zvýšit na 85 procent.

Letos firma očekává další růst, zvláště v Latinské Americe, která má na jejím podnikání podíl 41 procent. Hodlá také pokračovat v akvizicích. V poslední době Edenred koupil slovenského vydavatele stravenek a podíl 51 procent v polském distributorovi karet na pohonné hmoty.

Edenred má ve 45 zemích světa 8000 zaměstnanců. Akcie firmy v reakci na dnešní zprávu stouply až na nový rekord. V loňském roce si připsaly 28 procent a letos již zpevnily o zhruba 14 procent.