Čtyři členové komise se shodli, že ceny letounů CSeries pro americké přepravce nepoškodily nejmenší letadlo Boeingu 737 MAX 7, čímž padla oprávněná příčina pro zavedení cel.

Komise vydala zprávu tři týdny poté, co odmítla doporučení ministerstva obchodu na uvalení cla ve výši téměř 300 procent na letouny CSeries o 110 až 130 sedadlech na období pěti let. Ministerstvo reagovalo na stížnost amerického konkurenta Boeing, podle kterého je výroba letadel CSeries dotována. Boeing tvrdil, že letadla CSeries se v důsledku dotací prodávají ve Spojených státech za uměle nízkou cenu, což mu působí újmu. ITC tuto argumentaci odmítla.

Kanadský podnik už v lednu označil rozhodnutí za "vítězství pro inovace, konkurenci a právní stát" i pro americké letecké přepravce a cestující. Upozornil rovněž, že vývoj a výroba letounu CSeries zajišťují tisíce pracovních míst ve Spojených státech, Kanadě a Británii.