"Produkt Škoda Bez starostí se nám za celé období jeho fungování velmi osvědčil. Našli jsme si na trhu novou skupinu zákazníků, kteří doposud u naší značky nebyli a rozhodli se tak pro svůj nový vůz Škoda. Dokázali jsme je přesvědčit o tom, že využívání tohoto produktu lze vnímat jako službu, stejně jako například pronájem bytu, platbu tarifu za mobilní telefon, satelitní televizi a podobně," řekl Pelc. Zákazníci podle něj oceňují především to, že se nemusí o nic starat a mohou tak využívat vůz k jeho základní podstatě - individuální mobilitě.

Od zavedení služby v roce 2014 do poloviny prosince 2017 uzavřela Škoda ve spolupráci se Škoda Financial Services více než 6000 objednávek na vozy financované operativním leasingem. Nejvíce zákazníků je z Prahy (více než 20 procent), následuje Středočeský a Ústecký kraj.

Automobilka dnes v tiskové zprávě informovala, že spustila na domácím trhu online prodej operativního leasingu. Zákazník si může přes internet vybrat typ vozu, dobu pronájmu i roční nájezd. Vybraný vůz je pro něj pak k dispozici u vybraného dealera automobilky v dodací lhůtě do 14 dní. Na webu se zákazník dozví také informace o rychlosti dodání konkrétního vozu a základní měsíční splátce.

Škoda spuštěním nové služby vstupuje do další fáze digitalizace. Podle ní jde o klíčové rozšíření distribučních kanálů.

Škoda Auto je jedním z největších zaměstnavatelů v Česku. Je součástí německého koncernu Volkswagen. Provozuje tři závody v Česku a zaměstnává v nich zhruba 30.000 lidí. Vyrábí také v Číně, Rusku, na Slovensku, v Alžírsku a v Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství, a dále na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s místními partnery.