Jubilejním stotisícím vozem objednaným v České republice byl podle firmy model Fabia ve verzi Monte Carlo. "Máme radost z neutuchajícího zájmu o naše modely, které se těší stále větší oblibě jak privátní, tak i firemní klientely," uvedl ředitel Škoda Auto Česká republika Luboš Vlček. Podle něj si firma drží pozici lídra ve firemním segmentu, všechny modely ale posilují také v maloobchodním segmentu.

Za úspěchem stojí podle firmy silná a atraktivní modelová paleta. Největší poptávka je po modelu Octavia, která tvoří zhruba třetinu objednávek škodovek v ČR. Z objednávek také vyplývá, že je mezi veřejností oblíbenější verze kombi, která tvoří 63 procent z objednávek Octavií. Nejméně populárním je podle statistik nejmenší model Citigo, kterých si lidé v Česku letos objednali 3600.

Škoda Auto dodala v listopadu 114.600 vozů, meziročně o 17,5 procenta více. Prodej výrazně rostl v Evropě i v Číně. Meziročně stoupl zájem o model Škoda Superb, a to o více než deset procent. Modelu Octavia firma v listopadu dodala zákazníkům 41.000 vozů, meziročně o necelých osm procent více. Letošní listopad se stal nejlepším měsícem v historii společnosti.

Škoda Auto je jedním z největších zaměstnavatelů v Česku. Je součástí německého koncernu Volkswagen. Provozuje tři závody v Česku a zaměstnává v nich zhruba 30.000 lidí. Vyrábí také v Číně, Rusku, na Slovensku, v Alžírsku a v Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství, a dále na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s místními partnery.