Růst prodeje zaznamenalo v listopadu téměř všech pět největších trhů. Nejvíce rostl prodej ve Španělsku, a to o 12,4 procenta. O více než deset procent byl prodej vyšší také ve Francii. Jedinou výjimkou byla Británie, kde prodej aut osmý měsíc za sebou klesl. Británie je druhým největším automobilovým trhem v Evropě a na poptávku zde má negativní vliv slabá důvěra spotřebitelů a nejistota ohledně budoucnosti vozů s naftovým motorem, napsala agentura Reuters.

Prodej francouzské automobilky PSA, které patří značky Peugeot, Citroën a Opel, se zvýšil v listopadu o 83 procent. Přispěla k tomu nově koupená divize Opel-Vauxhall, která nebyla loni do výsledků zahrnuta. PSA je druhým největším prodejcem aut v EU, za skupinou Volkswagen. Prodej Toyoty vzrostl o 12 procent. Skupině Volkswagen, kam patří i česká Škoda Auto, se prodej zvýšil o 5,5 procenta, hlavně díky vysokému růstu značek Škoda a Seat. Z velkých automobilek prodej klesl automobilce FCA Group, majiteli značek Fiat a Chrysler, a to o 1,3 procenta.