Jančura také uvedl, že v minulosti jednal s FlixBusem o spolupráci při prodeji jízdenek a později také o prodeji části sítě RegioJetu, avšak nedohodli se. "Řekli mi, že si trh získají jinak," uvedl Jančura. Domnívá se, že FlixBus chce žluté autobusy vymazat z mapy.

Na avizované rozšiřování nabídky FlixBusu v Česku už Jančura reagoval snížením některých cen a dalšími změnami. Z každého autobusu postupně jeho firma vyndá čtyři sedačky, aby v nich bylo více místa. Posílí také wi-fi připojení, další chystané kroky zatím nechtěl Jančura specifikovat.

Zostřená konkurence na silnici může pro RegioJet znamenat zpomalení rozvoje na železnici. Dosud totiž zisky z autobusů financovaly vlakovou expanzi. "Nicméně naše plány na nové linky do Rakouska a rozšíření spojů na trase do Brna a Bratislavy trvají. U dalších projektů ale pochopitelně máme otazník," konstatoval Jančura.

Plány své expanze v Česku představil FlixBus 10. srpna. "Naším cílem je být jedničkou na klíčových linkách do roku 2018 a postupně zapojit do naší sítě celou Českou republiku," uvedl tehdy ředitel FlixBus pro ČR a Slovensko Pavel Prouza.