Tradičně největší prodaný náklad na pětimilionovém Slovensku měl bulvární deník Nový čas, v průměru to bylo přibližně 82.600 výtisků. Ve srovnání s prvním pololetím loňského roku to představuje pokles o téměř deset procent.

Dvojkou na trhu zůstal list Plus jeden deň vydavatele News and Media Holding, který patří skupině Penta. List prodal v průměru více než 41.100 výtisků denně, což představuje pouze nepatrný pokles proti loňsku. Za ním skončil list Pravda, který zaznamenal propad prodaného nákladu o bezmála desetinu.

Penta má také menšinový podíl ve vydavateli listu Sme, kterému prodaný denní náklad za období od ledna do konce června klesl o 7,2 procenta na méně než 26.200 výtisků. Například v červnu vydavatelství Petit Press také prodalo přes 8500 vydání Sme v elektronické podobě.

Pokles prodeje se nevyhnul ani listu Hospodárske noviny, který patří do skupiny Agrofert. Průměrný prodaný náklad tohoto deníku v prvním pololetí klesl o 9,3 procenta na 10.778 kusů.

Systému ověřování nákladů tisku se nezúčastňuje list Denník N, který vsadil spíše na elektronické předplatné.

V minulosti některá slovenská média a internetové portály nabízely přístup ke svému obsahu prostřednictvím předplatného v systému Piano. Společné předplatné vydavatelé postupně opouštěli a Piano od letošního roku nabízí jen individuální řešení.