Podobné je to i se statistikami počtu zaměstnanců. V roce 1937 letiště začínalo se zhruba 400 lidmi včetně leteckého personálu. Podobný počet personálu obsluhoval letiště až do poválečné doby. Po roce 1989 na letišti pracovalo na 4000 lidí včetně zaměstnanců na zahraničních zastoupeních, uvedla Janoušková. V současnosti letiště dává práci více než 15.000 lidí.

Co se týká stavebních změn, tak v roce 1937 pražské letiště začínalo s pěti travnatými vzletovými a přistávacími drahami. Po necelých čtyřech měsících provozu však započaly práce na stavbě první zpevněné dráhy. Současná hlavní ranvej, na které nyní přistává velká většina letadel, je v provozu od roku 1963. V roce 1982 byla ranvej prodloužená na 3715 metrů.

Vůbec první letadlo, které na nově otevřeném ruzyňském letišti přistálo, byl Douglas DC-2 Československé letecké společnosti na trase Piešťany-Zlín-Brno-Praha. Rozšiřování větších a rychlejších letadel si vyžádalo první změnu letiště v podobě výstavby čtveřice zpevněných vzletových ploch, které byly dokončeny v roce 1945. Další významné rozšiřování letiště nastalo v 60. letech v souvislosti s příchodem proudových letadel.

Tím vůbec prvním byl proudový Tupolev Tu-104 Českých aerolinií, který společnost začala provozovat v roce 1957. Do této doby rovněž spadá stále nedokončený projekt takzvané paralelní dráhy, která by měla doplnit stávající hlavní a vedlejší přistávací dráhu.

V současnosti se s její výstavbou počítá v roce 2025. Projektu nové dráhy, která bude se stávající hlavní dráhou rovnoběžná, zbývá ještě projít územním a stavebním řízením.