Jeřáb musel složitě vyprošťovat výkonný silniční jeřáb, bylo nutné opravit část tratě a proti předpokladům byla trať zavřená déle.

Spoluúčast na škodě ve výši platu za čtyři a půl měsíce umožňuje zákoník práce. Neznamená to však automaticky, že zaměstnanec nedostane čtyři měsíce žádné peníze a pátý měsíc dostane polovinu platu. "Možností je několik. Buď to zaplatí jednorázově, nebo si může nechat strhávat z platu určitou část," řekl Šťáhlavský.

Ve Vnorovech se loni stala série několika železničních a na sebe navazujících nehod. Nejprve se 13. září srazil na přejezdu osobní vlak s traktorem, srážka stála život traktoristu a osm lidí z vlaku se zranilo. O den později vykolejil jeřáb, který jel na místo jako součást nehodového vlaku. Ten pak několik dní udržoval v nakloněné poloze hasičský tank. Správa železniční dopravní cesty poté zajišťovala umístění vlaku na koleje pomocí silničního jeřábu. Při následných opravách poškozené tratě také jednou nápravou vykolejila posunovací lokomotiva. Provoz se podařilo obnovit až po dvou týdnech.

České dráhy zatím nemají vyúčtované veškeré náklady a čekají, až jim dodají podklady všichni, kdo se na odstraňování škod podíleli. Mohlo by jít až o dva miliony korun.