Na druhém místě zůstala přes pokles o 19.000 posluchačů Frekvence 1 s 872.000 posluchači, na třetí místo se posunul Radiožurnál Českého rozhlasu, který posílil o 27.000 na 862.000 lidí. Evropa 2 se po poklesu o 24.000 posluchačů na 835.000 propadla na čtvrté místo.
Nejposlouchanější regionální stanicí je i nadále Blaník, i když mu klesl počet posluchačů o 35.000 na 601.000 denně. Následují Country radio a Rádio beat.
Čisté investice do rozhlasové reklamy ve třetím čtvrtletí meziročně vzrostly o 1,3 procenta na 253 milionů korun. Nejvíce rostla inzerce v oblasti čerpacích stanic, průmyslových podniků a náboru zaměstnanců. Meziročně silné reklamní investice rádia čekají i v listopadu a prosinci.
Největší obchodní rádiovou sítí zůstává Radiohouse společností Lagardere a Media Bohemia s podílem 51 procent inzertního trhu. Následují Radio United se stanicemi jako Beat, Country Rádio nebo Kiss s 23,8 procenta a Český rozhlas, který má 23,1 procenta.
Týdenní zásah rádií klesl o 0,8 procentního bodu na 84,4 procenta populace. Týdně rádia poslouchalo téměř 7,5 milionu Čechů. Lidé v průměru během týdne poslouchali 2,03 stanice.
Poslechovost celoplošných stanic v ČR (denní) | |||||
Stanice | II/15 - III/15 | III/15 - IV/15 | IV/15 - I/16 | I/16 - II/16 | II/16 - III/16 |
Impuls | 1002 | 981 | 967 | 966 | 969 |
Evropa 2 | 887 | 900 | 894 | 856 | 835 |
Frekvence 1 | 891 | 888 | 893 | 891 | 872 |
ČRo Radiožurnál | 835 | 826 | 829 | 835 | 862 |
ČRo Dvojka | 416 | 390 | 396 | 387 | 361 |
ČRo Vltava | 59 | 56 | 61 | 56 | 46 |
ČRo Plus | 28 | 33 | 46 | 56 | 55 |
Programová síť BBC ČR (Zet) | 23 | 16 | 16 | 21 | 21 |
zdroj: radioprojekt