Na druhém místě zůstala přes pokles o 19.000 posluchačů Frekvence 1 s 872.000 posluchači, na třetí místo se posunul Radiožurnál Českého rozhlasu, který posílil o 27.000 na 862.000 lidí. Evropa 2 se po poklesu o 24.000 posluchačů na 835.000 propadla na čtvrté místo.

Nejposlouchanější regionální stanicí je i nadále Blaník, i když mu klesl počet posluchačů o 35.000 na 601.000 denně. Následují Country radio a Rádio beat.

Čisté investice do rozhlasové reklamy ve třetím čtvrtletí meziročně vzrostly o 1,3 procenta na 253 milionů korun. Nejvíce rostla inzerce v oblasti čerpacích stanic, průmyslových podniků a náboru zaměstnanců. Meziročně silné reklamní investice rádia čekají i v listopadu a prosinci.

Největší obchodní rádiovou sítí zůstává Radiohouse společností Lagardere a Media Bohemia s podílem 51 procent inzertního trhu. Následují Radio United se stanicemi jako Beat, Country Rádio nebo Kiss s 23,8 procenta a Český rozhlas, který má 23,1 procenta.

Týdenní zásah rádií klesl o 0,8 procentního bodu na 84,4 procenta populace. Týdně rádia poslouchalo téměř 7,5 milionu Čechů. Lidé v průměru během týdne poslouchali 2,03 stanice.

Poslechovost celoplošných stanic v ČR (denní)
StaniceII/15 - III/15III/15 - IV/15IV/15 - I/16I/16 - II/16II/16 - III/16
Impuls1002981967966969
Evropa 2887900894856835
Frekvence 1891888893891872
ČRo Radiožurnál835826829835862
ČRo Dvojka416390396387361
ČRo Vltava5956615646
ČRo Plus2833465655
Programová síť BBC ČR (Zet)2316162121

zdroj: radioprojekt