Z městské hromadné dopravy DSZO loni utržila 117,620 milionu korun, o rok dříve to bylo 118,952 milionu. Pokles je dán menším počtem cestujících, který se meziročně snížil zhruba o 200.000 na 31,7 milionu lidí. Předloni cestujících meziročně ubylo zhruba o 400.000. Po zdražení jízdného zhruba o 30 procent v roce 2012 ve vozech MHD ubylo meziročně 2,8 milionu lidí.

Mimo hlavní činnost - provoz MHD - má společnost další podnikatelské aktivity, které jsou zdrojem příjmů a snižují ztrátu vzniklou provozováním MHD. Nabízí zejména reklamní a opravárenské služby. Celkové výnosy DSZO tak loni činily 259,637 milionu korun, což je zhruba o sedm milionů korun méně než předloni. Pokles zavinily i nižší dotace na provoz MHD.

Dopravní podnik loni obdržel o 3,3 milionu korun méně než v roce 2013, celkem 105,028 milionu korun. Zlín loni poskytl DSZO dotaci 90,485 milionu (plus 1,175 milionu Kč), Otrokovice 13,525 milionu (plus 176.000 Kč), Želechovice nad Dřevnicí 776.000 korun (plus 73.000 Kč), obec Bělov 222.000 Kč (předloni 19.000 korun) a Zlínský kraj 20.000 korun (minus 4,9 milionu Kč).

Společnosti se podařilo výrazně snížit náklady, které klesly z 271,183 milionu v roce 2013 na loňských 259,637 milionu korun. Dopravní podnik tak na nákladech meziročně ušetřil asi 11,5 milionu Kč. Meziročně v přepočtu na průměrný počet zaměstnanců ubylo pět míst, DSZO tak zaměstnávala 326 lidí.

Vozidla dopravního podniku najela loni zhruba 4,87 milionu kilometrů, o 80.000 více než o rok dříve. DSZO ke konci loňského roku provozovala 95 vozidel MHD, 35 autobusů a 60 trolejbusů. Devět kloubových trolejbusů a sedm sólo vozů koupila loni díky evropské dotaci.

Dopravní společnost Zlín - Otrokovice vznikla v roce 1995. Město Zlín v ní spolu se Želechovicemi nad Dřevnicí, které byly dříve jeho součástí, vlastní 87procentní podíl (obci z něj patří necelá 2,5 procenta), zbylých 13 procent připadá na Otrokovice.