Čtvrtek 28. března 2024
Svátek slaví Soňa, zítra je Velký pátek / Taťána
Oblačno, déšť 14°C

Kolaps dopravy v Praze: Policie nebyla vidět

Autor: ap, kval - 
2. listopadu 2010
05:00

Dopravní policie předvedla svou slabší stránku. Zatímco řidiči trčeli v dopravních zácpách po celé Praze, policistu, který by se snažil řídit dopravu, nebylo vidět nikde. Co dopraváci dělali? Seděli v kanceláři a monitorovali situaci u počítačů?

Neuvěřitelné kolony zablokovaly v pondělí celou Prahu. Rozkopané nábřeží, na které neupozorňovala jediná cedule, uzavírky a nehody... To vše provoz v metropoli totálně ochromilo. Kolony obsypaly oba břehy Vltavy. A dopravní policisté? Zřejmě zůstali na svých služebnách. V ulicích jich bylo jako pověstného šafránu.

Neviditelná dopravní policie

Omezení, uzavírka, kolaps. Tak vypadala pondělní situace na pražských silnicích. Řidiči se snažili objet místa uzavírek a už tak hustý provoz v okolí zkolaboval. Řidiči tak strávili i několik hodin v zácpách a cesta do práce či domů se jim pořádně protáhla.

Jak reagovala dopravní policie? Byla neviditelná a ponechala pološílené řidiče jejich osudu.

"Policie asistovala pouze na místech, kde v tu dobu byla dopravní nehoda. U každé plánované uzavírky nemůžeme být," bránila své kolegy Jana Rösslerová.

Video  Zatímco řidiči uvízli v zácpách, policie situaci sledovala přes kamerový systém...  - Policie ČR
Video se připravuje ...

Řidiči se měli prý informovat...

Kdo podle policie a Technické správy komunikací může za zablokování dopravy? Řidiči! Prý se měli ohledně dopravní situace informovat. Jenže to bylo obtížné. Rádia i vývěsní cedule nad komunikacemi mlčela. Že je zácpa téměř všichni řidiči zjistili, když byli v ní...

ZAŽILI JSTE ZÁCPU V PRAZE? KDO ZA NI MŮŽE? POMOHLI POLICISTÉ? NEBO NE? ŘEKNĚTE NÁM SVŮJ NÁZOR V DISKUZI.

Aktuální dění

 

Izraelsko-palestinský konflikt:

ONLINE dění v Izraeli Velitel Hamásu Iron Dome

Válka na Ukrajině:ONLINE dění na Ukrajině

derek ( 3. listopadu 2010 02:33 )

Když je teplo a pohoda vytáhnou radar a botičky a jdou je použít ,ale kde sjou skutečně potřeba tam opravdu nejsou. Neumí řídit provoz , postarat se o rozmělnění zácpy. A v zimě je člověk nevidí vůbec ,před třema lety jsem zůstal v zácpě kamionů v Želetavě s osobákem a kdybych se z toho sám nedostal tak bych tam byl asi ještě dodnes kamiony v obou pruzích a aby tam někdo aspoň řídil dopravu či přesměřovával provoz jinam to vůbec. Jsou k ničemu a neschopni, dejte jim lopaty a krumpáče a pošlete je něco dělat. To za svůj výkon chtějí brát ještě odměny ,fuj fuj.

milosvlach ( 2. listopadu 2010 14:10 )

Denně projíždíme Plzní z práce. Samozřejmě zácpa, ale policajti u Boleváku se starají o to, kdo nesvítí z Bílé Hory a když náhodou!!! vstoupí do křižovatky nastane chaos. Řidiči si pomohou sami, tak nechápu, proč tam ty neschopné posílají. Když náhodou řídí dopravu, tak se domnívám, že míchají těsto, ty pokyny jsou strašné...

igamenir ( 2. listopadu 2010 13:23 )

Že by autor včera uvízl v zácpě, přišel pozdě a dostal vynadáno od šéfa, tak si teď vybíjí vztek v článku? Jinak totiž podstatu článku nechápu. Je to jen vyjádřené naštvání, které zaseje další naštvání mezi lidi. Faktem a zkušeností je, že když všude všechno stojí, jednající policisté by spíše uškodili. - lidi jsou přece jen dost slušní, aby se navzájem pouštěli, třeba účinným zipem. Naopak policista pouští po dávkách a než dávku zastaví a spustí další, vše se jen zdrží, a řidiči budou nadávat ještě víc, protože místo aby jeli pomalu plynule, budou často stát a to je psychologicky horší.

anelam ( 2. listopadu 2010 12:25 )

Nojo,je zde moc aut na hlavu. Dříve jezdila celá rodina v jednom autě,dnes má každý člen rodiny svoje!V globálu je všem zdechlo udělat krok pěšky,nebo jet tramvají

rosomak ( 2. listopadu 2010 11:38 )

Jak se dá řídit zácpa, když se tisíc aut snaží projet křižovatkou, která má hodinovou kapacitu 1000 aut, ale ze všech směrů? Prostě každá komunikace má danou propustnost a není nafukovací. To je stejné, jako by měli redaktoři za hodinu vypít tisíc piv. Vedle nich bude stát rozhodčí a počítat.

Zobrazit celou diskusi