Myši, švábi, červi. Tohle všechno nacházíme v jídle, které kupujeme v obchodech, a nemá to tam co dělat. Opravdový šok zažila čtenářka z Prahy, která v rohlíku zakoupeném v obchodě Albert na pražské Harfě objevila, jak se domnívá, rozemletou myš.

O to horší byla celá věc, protože rohlík jedl její osmiletý syn. Podle vlastních slov, žena na prodejnu okamžitě volala, ale odpověď, že má rohlík prostě přinést na prodejnu, se jí nelíbila.

Rohlík s údajně rozemletou myší už žužlalo malé dítě!
Autor: Čtenář Blesku

 

Mluvčí firmy Ahold, která provozuje obchody Albert, nás ujistila, že celou věc bude firma okamžitě řešit. „Kolega z pobočky na Harfě to bude prověřovat, ale takhle telefonicky bohužel nemůžu říct víc, reklamovanou věc by paní musela přinést na pobočku,“ uvedla mluvčí Dagmar Krausová.

Po kontrole na prodejně firma Ahold nabídla postižené ženě omluvu a kompenzaci.

Jenže otázkou je, kdo je viníkem? Do obchodů pečivo dováží dodavatel a prohmatávat každý rohlík je nesmysl, který by se zákazníkům určitě také nelíbil. 

Máte nějakou podobnou zkušenost? Pošlete nám své zážitky a fotografie na tip@blesk.cz!