Ano, šéfe! - Stojí to na šéfkuchaři

Celá koncepce pořadu je převzata z Velké Británie. Zde se pořad jmenuje Kitchen Nightmares a je též velmi oblíbený. Tvůrci programu vsadili v českém prostředí na osobnost Zdeňka Pohlreicha a udělali dobře, jeho hlášky a narážky na majitele restaurací i kuchaře z předchozích 4 řad se staly mez českým publikem kultovními. Zdeněk Pohlreich také nejde daleko pro jadrné výrazy a sprostá slova, i to českému divákovi nevadí a tak každý díl Ano, šéfe poněkud překvapivě přitahuje k obrazovkám až 700 tisíc diváků.

Zlepšuje české stravování

Celkově je pořad Ano, šéfe u českého diváka oblíbený. Vedle humoru moderátora se mu přičítá také zlepšování úrovně vaření v českých restauracích. Pohlreich upozorňuje především na používání polotovarů, nechutně vyhlížející směsi čehosi a nesmyslnou oblohu u řady jídel. Neopomene okomentovat také prostředí, design a vystupování personálu.

Pohleich byl v předchozích 4 řadách ve zhruba 40 restauracích. Pokud se restauraci podařilo napravit její nedostatky, dostala na dveře samolepku, která zaručuje podle Pohlreicha kvalitu kuchyně i servisu.  V nových dílech zavítá Zdeněk Pohlreich do dalších českých restaurací a také jednou do ciziny.

TV Prima family i Zdeněk Pohlreich avizují, že 5 řada je opravdu ta poslední, a jde vlastně jen o doplňující díly řady čtvrté. Novinka je i vysílání pořadu. Nebude tradičně ve čtvrtek, ale v pátek večer a pokusí se tak porazit velmi silné pořady konkurenčních stanic jako je Všechnopárty, seriál Vyprávěj či 13. komnatu.