Vozy typu 14T musel DPP před řadou měsíců odstavit kvůli prasklinám v podvozcích. Tramvaje opravuje a postupně vrací do provozu. Takzvané příčníky na podvozku má opraveny již dvacítka vozů. Nyní pak u dalších tří opravuje podnik podvozky a mění vnitřní dispozice. „Předpoklad zprovoznění všech odstavených vozů 14T je do roku 2020," uvedl Gillar.
Interiér podnik přestavuje v prostřední a poslední části tříčlánkové tramvaje. Mění se uspořádání pro stání a sezení. Cestující dosud seděli na dvou lavicích proti sobě. Mezi jejich koleny nezbyl dostatek místa a nikdo si tam nemohl stoupnout. Nově budou sedačky umístěny po směru jízdy tak, aby bylo možné touto částí vozu projít či si stoupnout.
Technickým problémem tramvají 14T jsou trhliny na konzolách určených k uchycení táhel, která vedou podvozek a přenášejí tažné a brzdné síly. Právě tyto potíže podnik postupně odstraňuje. Praha původně nakoupila 60 vozů 14T, tři ale nabouraly a u zbylých 57 byly zjištěny závady podvozku. V minulosti měly tramvaje problémy i při průjezdech větších zatáček, dopravce proto pro ně vybral trasy s menšími zatáčkami.
Konec dotýkání koleny a zírání zblízka do obličeje: První tramvaj "Porsche" má nové sedačky
Zpět
na
V nových tramvajích přezdívaných Porsche dojde ke změnám. Stávající rozložení sedaček prý není dostatečně efektivní. Povídání tváří v tvář už nebude možné. Podnik dokončil úpravu prvního vozu Škoda 14T, který Pražané v ulicích mohou potkávat už půl roku, a zahájil modernizaci dalších tři tramvají z celkových 57.