Kvůli plánované opravě se výtahem neprojedete až do čtvrtka 30. listopadu. Mezitím mohou lidé využít bezbariérový přístup v sousedních stanicích Hůrka a Luka nebo autobusové linky s nízkopodlažními vozy.
Stanice byla vystavěna v roce 1994 kvůli přilehlému Sídlišti Lužiny. Na nástupišti jsou dekorativní palmy, umístěné ve skleněných kopulích v místech pod světlíky a stěny jsou obloženy bílým dekorativním sklem. Celkem najdete na nástupišti palmy tři a stanice má vypadat jako skleník.
„Stanice byly navrhovány společně s jihozápadním městem. Jsou v malé hloubce pod povrchem a jsou otevřeny skleněnými stěnami a světlíky směrem ven. Zajímavé je, že když jedete na stanici Lužiny, tak jedete nad zemí, a to v tunelu nad rybníkem,“ popsal už dříve pro Blesk.cz architekt Petr Kučera.
Zastávku v devadesátých letech navrhoval architekt Patrik Kotas. Ten projektoval i Rajskou zahradu, Střížkov nebo tramvajovou trať na Barrandov.
Změny názvů stanic metra matou cestující! A starosta-hračička: V práci má tisíce plyšáků. Matěj Smlsal, David Vaníček