Song jako Brno! Primátor ve volebním klipu (po) Vokřál: Zpívá, trsá a cuká ramenem
Hodně rozporuplné reakce sklízí volební klip brněnského primátora Petra Vokřála (54, ANO). Jedni oceňují jeho dynamiku, druzí upozorňují, že nemá v podstatě žádný obsah. Hudebně se spot až velmi nápadně podobá asijské reklamě automobilky Škoda. Primátor v něm navíc tančí velmi obdobným stylem.
„Vám povím příběh muže, tím mužem budu já. Pohádka to není, ale i tak chci tančit dál. Čtyři roky práce a pořád se chci rvát. Tak nechte mě to dokončit a Brno povokřát...,“ zpívá Vokřál v Songu jako Brno, kde je označen jako MC Petr (Po) Vokřál.
Volby ve statutárních městech
Praha Brno Ostrava Plzeň Ústí nad Labem Liberec Opava Pardubice České Budějovice Karlovy Vary Hradec Králové Zlín Jablonec nad Nisou Kladno Jihlava Olomouc Chomutov Děčín Frýdek-Místek Havířov Most Teplice Karviná Prostějov Mladá Boleslav
Sledujte volební dění v podrobném ONLINE zpravodajství na Blesk Zprávy
Láká prvovoliče
„Klip není řemeslně špatně zpracovaný. Je evidentní, že cílí na skupinu mladých lidí do 30 let a na prvovoliče. Zřejmě je to z hlediska ANO rozumné vyhodnocení faktu, že v této věkové skupině u voličů ztrácí. Je ale otázkou, jak bude klip na mladé působit, protože Vokřál není typem mladé rozevláté generace,“ zhodnotil Song jako Brno politolig Lubomír Kopeček.
Klipu si všimli i Vokřálovi protikandidáti. „Jako trenér oceňuji fyzickou zdatnost pana primátora po čtyřech letech ve funkci. Jako politik ale musím říct, že mi chybí jakýkoli obsah sdělení a jako občan města bych si přál, aby do zpěvu bylo za čtyři roky nám všem, ne jen vedení města.” reagoval předseda hnutí Slušní Lidé Zdeněk Pernica.
VIDEO: Asijská reklama na Škoda auto.
Klip vznikal tři čtvrtě roku
Předseda hnutí Brno+ Robert Kotzian (44) uvedl, že připravuje mnohem umírněnější video. „Natočit vtipné video je umění, které necháváme umělcům. My se soustředíme na to, čemu rozumíme, tedy na odpovědnou správu města. Video chystáme, ale bude to standard. Co do slov, která tam padnou, budou samozřejmě odpovídat závěru kampaně,“ upřesnil Kotzian.
Primátor Brna Blesku prozradil, že nápad na vytvoření klipu nebyl žádnou hurá akcí. „Postupně zrál už od ledna. Chtěl jsem vytvořit pocit dobré nálady a odlišit se od standardních předvolebních klipů, které už lidi nudí,“ vysvětlil Vokřál.
Na facebooku se stal trhákem
Klip za 20 hodin od uvedení na FB Petra Vokřála vidělo 122 tisíc lidí. Sklízí zatím mnohem pozitivnější reakce, než kandidát na primátora z řad ČSSD Oliver Pospíšil (48), který ve svém volebním spotu sedí v popelnici a čte si noviny.
VIDEO: Takhle na sebe upozornil před volbami sociální demokrat Oliver Pospíšil.
@junkiexl predpokladam ze vy jste nejaky zakomplexovany prazak ze?😅 fuj na vas