„Jaký čas věnuje každý muž péči o své auto a naproti tomu, jaký čas věnuje sobě? Chlap vystupuje v roli statečného ochránce, ale když přijde řeč na jeho zdraví, toto důležité téma padne v zapomnění a stává se tabu, a přesně to bychom chtěli změnit,“ vysvětluje Petr Koukal motivaci k založení nadace.

Video
délka: 00:55
1080p 720p 480p 360p 240p

 Procter and Gamble

Aby se ještě otevřeněji mluvilo o zdraví mužů, podpoří v nadcházejících týdnech společnost Procter & Gamble a obchodní řetězec Albert společnými silami Nadační fond Petra Koukala a projekt STK pro chlapy. Může se do něj zapojit každý, komu toto téma není lhostejné, přispět je totiž jednoduché. V období mezi 24. květnem 2017 až 20. červnem 2017 budou směřovat 2 % z každého nákupu produktů značek Gillette, Head & Shoulders, Oral B a Old Spice v obchodech Albert na podporu Nadačního fondu Petra Koukala, a tedy i na podporu prevence mužského zdraví.

Finanční prostředky vybrané v rámci programu půjdou na podporu činností STK pro chlapy, jakými jsou semináře, přednášky a osvětové akce. „Tyto aktivity povzbuzují, a to nejen nás chlapy, abychom udělali ty první kroky, překonali stud a zašli na preventivní prohlídku k praktickému lékaři. Pomáhají k tomu zastavit se a zabojovat o své tělo, aby bylo v pořádku nejen zvenčí, ale hlavně zevnitř,“ dodává Petr Koukal.