21. září 2018
Svátek slaví Matouš, zítra Darina

Cvičte třeba u žehlení a hodně se smějte! 7 rad, jak dát tělo i mysl "do pucu"

/
  • Cvičte třeba u žehlení a hodně se smějte! 7 rad, jak dát tělo i mysl "do pucu"
    12. září 2018 ● 14:00
     

    Každý den je ten pravý, abychom začali se změnou! Máme pro vás sedm rad, jak si vylepšit vzhled a změnit postoj k životu. Přeměňte třeba běžné úkony v domácnosti na cvičení a hlavně se pořád smějte!

  • 1.

    Dostatek vody

    Nejdůležitější ze všeho je dodržovat pitný režim. Domněnka, že pokud budeme méně pít, tak omezíme třeba nepříjemné pocení, je mylná. Potit se budeme pořád stejně, a navíc hrozí dehydratace. Obzvláště v teplých dnech je třeba myslet na to, abychom měli dostatečný příjem tekutin. Nejlepší je mít stále na očích lahev s vodou, díky tomu nebudeme na pití zapomínat. Ideální je bez bublinek.

    Cvičte třeba u žehlení a hodně se smějte! 7 rad, jak dát tělo i mysl "do pucu"

  • 2.

    Saláty, ořechy a meloun

    Nejen pitným režimem můžeme dosáhnout toho, abychom měli v těle dostatek vody. Doporučuje se do jídelníčku zařadit také potraviny bohaté na vodu. Léto se chýlí pomalu ke konci, proto si ještě užijte třeba melouny, jahody, listový salát, okurky, cukety nebo třeba rajčata.  Možností je mnoho. Jezte zeleninové a ovocné saláty, tělu tak dodáte nejen vodu, ale i vitamíny. Do jídelníčku zařaďte ořechy a libové maso.

    Cvičte třeba u žehlení a hodně se smějte! 7 rad, jak dát tělo i mysl "do pucu"

  • 3.

    Už žádné

    Pokud chceme být okouzlující a dobře se cítit, pak naprostým základem je i dodržování hygieny. Ani s postavou 90-60-90 si nebudete připadat jako sexbomba, pokud budete mít na tričku velké koláče od potu. Do kabelky si proto přibalte kvalitní antiperspirant. Vybírejte ty, které neobsahují alkohol.  

    Cvičte třeba u žehlení a hodně se smějte! 7 rad, jak dát tělo i mysl "do pucu"

  • 4.

    Nákupy s dvojím efektem

    Při návštěvě obchodního centra se vyhněte výtahům a raději vyběhněte schody. Zapojíte přední stranu stehen a vytvarujete si pevný zadeček. Svaly můžete naplno procvičit i při menším nákupu do domácnosti. Klasický malý košík lze totiž použít jako činku. Pevně uchopte ucho košíku a zvedejte ho nahoru a dolu. Pokud je váš nákup natolik objemný, že nejde zvednout, stačí košík oddálit od těla a nést jej. Soustřeďte se na rovná záda, nenaklánějte se a střídejte strany. Procvičíte jak svaly na pažích a zádech, tak i šikmé břišní.

    Cvičte třeba u žehlení a hodně se smějte! 7 rad, jak dát tělo i mysl "do pucu"

  • 5.

    Obývák a kuchyň místo fitka

    Uklízení sice nepatří mezi oblíbené činnosti, ale i luxování a vytírání může být přínosné. Popadněte hadici nebo mop a pusťte se do toho. Namísto popocházení můžete udělat několik výpadů. Pro ty, komu myčka na nádobí neušetří čas a umývají nádobí „po staru“, mohou ke cvičení využít i stání u dřezu. Opláchněte vždy dva talíře a potom si udělejte dva dřepy. I žehlení může být efektivní. U žehlicího prkna střídejte vzpřímený postoj s výpony na špičky.

    Cvičte třeba u žehlení a hodně se smějte! 7 rad, jak dát tělo i mysl "do pucu"

  • 6.

    Smějte se!

    Víte, že intenzivním smíchem můžete spálit až 120 kalorií za hodinu? To je podobná hodnota, jako kdybyste šli hodinu svižnou chůzí. A výhodou je, že při silném smíchu se posiluje břicho – aktivují se vnitřní šikmé svaly břišní, které jsou nezbytné pro vypracování tzv. pekáče buchet. Smích také podporuje krevní oběh a představuje dobrý trénink pro srdce a cévy. A krom fyzických účinků působí samozřejmě také blahodárně na psychiku, neboť se při něm vylévají do mozku příznivé hormony. Smích sice nenahradí sport a pravidelný pohyb, ale rozhodně přispívá ke spalování energie, posilování svalů břicha a oběhové soustavy či celkové psychické pohodě.

    Cvičte třeba u žehlení a hodně se smějte! 7 rad, jak dát tělo i mysl "do pucu"

  • 7.

    Odměňte se!

    Odměnit se můžete různě. Třeba si slibte, že si za pravidelné cvičení koupíte nový svetřík. Jaká bude vaše radost, když si budete moci dovolit o číslo menší! Existuje také velké množství různých aplikací, které kontrolují, jak moc se hýbete. Proč si nevybrat takovou, která vaší snahu bude pečlivě počítat a nabídne vám za to i nějakou odměnu.

    Zdroj: Rexona

    Cvičte třeba u žehlení a hodně se smějte! 7 rad, jak dát tělo i mysl "do pucu"

ČLÁNKY ODJINUD

Dnešní horoskopy